Εκατομμυριούχος είναι πλέον ο Άλεξ Μπάτλερ, 15 ετών, ο οποίος δημιούργησε το πρώτο του επιτραπέζιο παιχνίδι όταν ήταν μόλις 7 χρονών. Πρόσφατα, πούλησε το παιχνίδι Taco vs Burrito σε μεγάλη εταιρεία παιχνιδιών.

Ο Άλεξ, μαζί με τους γονείς του, Λέσλι Πίερσον και Μαρκ Μπάτλερ, ολοκλήρωσαν τη συμφωνία πώλησης με την PlayMonster που εδρεύει στο Ουισκόνσιν, σύμφωνα με τη Seattle Times. «Ποτέ δεν ένιωσα δεμένος με αυτό. Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για μένα. Απλώς ήθελα να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα», δήλωσε ο 15χρονος. Το ποσό της συμφωνίας δεν έχει αποκαλυφθεί, ενώ η οικογένεια εργάζεται πάνω στην επένδυση των κερδών.

Η ιδέα για το παιχνίδι προέκυψε τυχαία, με τον Άλεξ να παραδέχεται ότι τότε δεν του άρεσαν καν τα τάκος ή τα μπουρίτο. Ωστόσο, περνούσε πολύ χρόνο παίζοντας επιτραπέζια με κάρτες όπως το Exploding Kittens, και αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό του.

Η μητέρα του, επιχειρηματίας με αρκετά πρότζεκτ, αρχικά θεώρησε ότι ο γιος της θα βαρεθεί γρήγορα. Δοκίμαζαν την πρώτη έκδοση σε καφετέριες, την οποία ο Άλεξ βελτίωνε συνεχώς. Μετά από δοκιμές με φίλους, η Πίερσον ξεκίνησε καμπάνια χρηματοδότησης για την παραγωγή. Από την πρώτη μέρα συγκέντρωσαν πάνω από 1.000 δολάρια, ξεπερνώντας κατά πολύ τον στόχο των 200 δολαρίων που είχε υπολογίσει ο Άλεξ.

Από την ιδέα στην εμπορική επιτυχία

Η καμπάνια έκλεισε στα 25.000 δολάρια και η παρουσία τους στο Seattle Comic Con έδωσε τεράστια ώθηση. Οι γονείς ίδρυσαν την Hot Taco Inc., με τον Άλεξ ως βασικό μέτοχο. Διέθεσαν προϊόντα αξίας 25.000–30.000 δολαρίων στο Amazon, τα οποία εξαντλήθηκαν γρήγορα. Τα έσοδα του πρώτου έτους άγγιξαν τα 1,1 εκατομμύρια δολάρια.

Μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί πάνω από 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα του Taco vs Burrito, το οποίο έγινε best seller στο Amazon και απέκτησε δύο επεκτάσεις. Καθώς το παιχνίδι μεγάλωνε, η οικογένεια αναζητούσε εταιρεία για να το αναπτύξει περαιτέρω. Αρκετές προσφορές είχαν απορριφθεί στο παρελθόν, μέχρι που επελέγη η PlayMonster για την τελική πώληση.

Ο CEO της PlayMonster, Τζόναθαν Μπέρκοβιτς, δήλωσε εντυπωσιασμένος που το παιχνίδι δημιουργήθηκε από ένα παιδί 7 ετών. «Είναι ωραίο όταν τα παιδιά μπορούν να κερδίζουν τους γονείς σε ένα παιχνίδι και οι γονείς το απολαμβάνουν εξίσου». Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει το παιχνίδι με νέες εκδόσεις και να κυκλοφορήσει συλλεκτική έκδοση τον Νοέμβριο.

Διαβάστε ακόμη

Δασμοί ΗΠΑ: Θα παραμείνουν υψηλοί ακόμα και μετά τη θητεία του Τραμπ, προβλέπει η JPMorgan

Πιθανή τριμερής Τραμπ, Πούτιν και Ζελένσκι ως τα τέλη της άλλης εβδομάδας

Επιμένει η Goldman Sachs παρά την επίθεση Τραμπ: Οι καταναλωτές θα πληρώσουν τα 2/3 του κόστους των δασμών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα