Το 2017, η Λουίζα Σερίν Σνάιντερ έκανε μια στροφή στην καριέρα της που πολλοί χαρακτήρισαν τολμηρή, αν όχι ακατανόητη. Άφησε μια σταθερή, προσοδοφόρα καριέρα στη…Wall Street για να ξεκινήσει μια νέα επιχείρηση, κυριολεκτικά από τη σοφίτα του σπιτιού της. Η ιδέα της φαινόταν απλή, αλλά είχε μια σημαντική διαφορά, Ηθελε να μεταμορφώσει το piercing από μια πρόχειρη, συχνά αντιεπαγγελματική διαδικασία, σε μια ασφαλή εμπειρία με ιατρική εποπτεία. Η επιχείρησή της, με την επωνυμία Rowan, έχει σήμερα 90 σημεία στις ΗΠΑ, πάνω από 800 εργαζομένους (εκ των οποίων οι μισοί είναι νοσηλευτές) και κύκλο εργασιών άνω των 70 εκατ. δολαρίων.
Πρώτα βήματα και αποτυχημένες προσπάθειες
Πριν από τη Rowan, η Σνάιντερ είχε ήδη πειραματιστεί με τον επιχειρηματικό κόσμο. Είχε προσπαθήσει να λανσάρει εταιρεία με ρούχα γιόγκα, πριν ακόμη γίνει μόδα η Lululemon, και είχε αναπτύξει πλατφόρμα για εκμάθηση γλωσσών. Καμία από αυτές τις ιδέες δεν καρποφόρησε, όμως το πάθος της να χτίσει κάτι δικό της παρέμεινε ζωντανό. Η αφορμή για τη Rowan ήρθε όταν προσπάθησε να βρει έναν ασφαλή τρόπο για να τρυπήσει τα αυτιά της κόρης της. Είτε οι παιδίατροι αρνούνταν να αναλάβουν, είτε οι συνθήκες στα κοσμηματοπωλεία ήταν ακατάλληλες. Το κενό στην αγορά ήταν ξεκάθαρο: δεν υπήρχε υπηρεσία που να συνδύαζε ιατρική φροντίδα με μια θετική, χαρούμενη εμπειρία για την οικογένεια.
Χωρίς πόρους για να ανοίξει φυσικό κατάστημα, ξεκίνησε από τη σοφίτα του σπιτιού της στο Λαρτσμοντ της Νέας Υόρκης. Μέσω γνωριμιών της από το Columbia University δημιούργησε ένα δίκτυο νοσηλευτών που επισκέπτονταν σπίτια για να προσφέρουν υπηρεσίες piercing. Παράλληλα, ξεκίνησε την πώληση κουτιών συνδρομής με υποαλλεργικά σκουλαρίκια – ένα μοντέλο που της έδωσε σταθερά έσοδα.
Όμως, η αρχή δεν ήταν εύκολη. Υπήρχαν ημέρες που αμφέβαλλε αν θα μπορούσε να καλύψει τα έξοδα μισθοδοσίας. Οι επενδυτές συχνά απέρριπταν την ιδέα ως ασήμαντη ή “άγνωστη αγορά”, κυρίως επειδή οι περισσότεροι δεν είχαν προσωπική εμπειρία με το piercing.
Το 2018 ήρθε η πρώτη μεγάλη επιτυχία. Σε συνεργασία με μια δημοφιλή influencer, προώθησε τα κουτιά της και κατάφερε να πουλήσει εκατοντάδες μέσα σε λίγα λεπτά. Η επιτυχία ήταν τόσο ξαφνική, που η οικογένειά της χρειάστηκε να ταξιδέψει έξι ώρες για να τη βοηθήσει να φτιάξει τις παραγγελίες με το χέρι, στη σοφίτα της.
Η επιτυχία αυτή άνοιξε τον δρόμο για τη χρηματοδότηση. Έως το 2021 συγκέντρωσε 5 εκατ. δολάρια σε αρχικά κεφάλαια, ενώ τα επόμενα Series A και B rounds πρόσθεσαν άλλα 20 εκατ. Από το 2023, η Rowan άρχισε να παρουσιάζει κερδοφορία – ένα σπάνιο φαινόμενο για νεοφυή επιχείρηση αυτού του μεγέθους.
Το 2019, ήρθε μια μεγάλη συμφωνία με την Target: 300 pop-up στα καταστήματα της αλυσίδας πρόσφεραν υπηρεσίες piercing, διευρύνοντας τη φήμη της Rowan. Ωστόσο, η Σνάιντερ σύντομα αποφάσισε να επικεντρωθεί στη δημιουργία των δικών της studios. Αυτό της επέτρεψε να ελέγχει πλήρως την εμπειρία πελάτη και να προσφέρει καλύτερες συνθήκες στους νοσηλευτές της. Σήμερα, η Rowan διαθέτει 90 στούντιο και σκοπεύει να φτάσει τα 100 ως το τέλος του 2025, με προβλεπόμενα έσοδα που αγγίζουν τα 150 εκατ. δολάρια. Πάνω από 550 νοσηλευτές εργάζονται μερικώς ή πλήρως, έχοντας εκπαιδευτεί από την ίδια την εταιρεία μέσω προγράμματος πιστοποιημένου από ιατρική επιτροπή.
Για τη Σνάιντερ, η Rowan δεν είναι απλώς μια κερδοφόρα επιχείρηση. Είναι ένας οργανισμός που δημιουργεί νέες επαγγελματικές ευκαιρίες για νοσηλευτές, σε ένα περιβάλλον δημιουργικό και χαμηλότερης πίεσης σε σχέση με το παραδοσιακό νοσοκομειακό πλαίσιο. «Όταν βλέπω ένα παιδί να γελάει μετά το piercing, ξέρω πως κάναμε κάτι σωστό», δηλώνει. «Δεν είναι μόνο για τα σκουλαρίκια – είναι για τη χαρά, την ασφάλεια και τη μνήμη που δημιουργείται για την οικογένεια».
Διαβάστε ακόμη
JP Morgan: H Ελλάδα κορυφαία επιλογή στα ομόλογα, με ισχυρά θεμελιώδη (γραφήματα + πίνακες)
Πιερρακάκης: Φέρνουμε τρεις σημαντικές αλλαγές με στόχο να ανοίξουν και άλλα κλειστά ακίνητα (vid)
Villa Beach Rock: Η εμπειρία σε μια εντυπωσιακή βίλα στο Ακρωτήρι της Κρήτης
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.