Αν υπάρχει ένα πράγμα στο οποίο μπορεί κανείς να υπολογίζει με ασφάλεια, είναι ότι η Netflix θα παρουσιάσει ισχυρά αποτελέσματα τριμήνου — το μόνο ερώτημα είναι πόσο ισχυρά.
Οι περισσότεροι αναλυτές προβλέπουν ότι η Netflix Inc. θα ανακοινώσει αποτελέσματα τρίτου τριμήνου την Τρίτη που θα κινηθούν σύμφωνα με τις υψηλές προβλέψεις της εταιρείας και τις προσδοκίες της Wall Street, ενώ αναμένουν ένα πολύ δυνατό τέταρτο τρίμηνο, καθώς η διαφημιστική της δραστηριότητα αρχίζει να αποδίδει θεαματικά.
«Η μηχανή διαφήμισης της Netflix αρχίζει να δουλεύει με ρυθμό», ανέφερε η αναλύτρια Μέσων της Wedbush Strategies, Αλίσια Ρις, σημειώνοντας ότι καθώς η εταιρεία επεκτείνει τις συνεργασίες της, βελτιώνει το στοχευμένο περιεχόμενο και προσθέτει live προγράμματα, ο στόχος της για διπλασιασμό των διαφημιστικών εσόδων μέσα στο 2025 είναι απολύτως εφικτός. «Ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι από το 2026, τα διαφημιστικά έσοδα θα αποτελούν τον βασικό πυλώνα εσόδων της εταιρείας».
Η μετοχή της Netflix έχει υποχωρήσει περίπου 8,5% από το ιστορικό υψηλό του Ιουνίου, καθώς οι επενδυτές ανησυχούν για υπερτίμηση, ωστόσο συνολικά παραμένουν αυξημένες κατά σχεδόν 40% το 2025.
Στο τέλος του β’ τριμήνου, η Netflix είχε προβλέψει άνοδο εσόδων κατά 17% λόγω αύξησης συνδρομητών, τιμών και διαφημιστικών εσόδων, ενώ υπολόγιζε περιθώριο λειτουργικού κέρδους 31%, υψηλότερο κατά 2% σε σχέση με πέρυσι. Η εταιρεία αναθεώρησε επίσης προς τα πάνω την εκτίμησή της για τα ετήσια έσοδα στα 44,8–45,2 δισ. δολάρια, έναντι των αρχικών 43,5–44,5 δισ.
Οι αναλυτές της FactSet προβλέπουν για το τρίτο τρίμηνο έσοδα 11,51 δισ. δολαρίων και κέρδη ανά μετοχή 6,96 δολάρια, ποσοστά που ευθυγραμμίζονται με τις προβλέψεις της εταιρείας. Η Netflix έχει ξεπεράσει τις εκτιμήσεις σε έσοδα και κέρδη για έξι συνεχόμενα τρίμηνα.
Οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους τοποθετούν τα έσοδα λίγο πάνω από 45 δισ. δολάρια, κυρίως χάρη στην ανάπτυξη του διαφημιστικού τομέα.
Η στρατηγική της Netflix είναι διπλής κατεύθυνσης: αφενός να μειώσει την αποχώρηση συνδρομητών (churn) μέσω ενός φθηνότερου πακέτου με διαφημίσεις, και αφετέρου να ενισχύσει τα έσοδα από την πώληση διαφημιστικού χώρου.
Αν και η εταιρεία δεν δημοσιοποιεί πλέον αριθμό συνδρομητών, οι αναλυτές εκτιμούν ότι κατά το τρίτο τρίμηνο η βάση των χρηστών αυξήθηκε κατά 4,3 εκατομμύρια, κυρίως χάρη στο προσιτό πακέτο με διαφημίσεις.
Η διαφημιστική δραστηριότητα της Netflix είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά αναμένεται να αναπτυχθεί σταθερά τους επόμενους μήνες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί η συνεργασία με την Amazon Ads, που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους μέσω του προγράμματος της Amazon να προσεγγίζουν το κοινό της Netflix. Η συμφωνία αυτή θα τεθεί σε ισχύ το τέταρτο τρίμηνο του 2025.
Η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους: διπλασιασμό εσόδων έως το 2030, αγορά 400 εκατ. συνδρομητών παγκοσμίως, και τριπλασιασμό των λειτουργικών κερδών (από 10,4 δισ. δολάρια το 2024), στοχεύοντας σε χρηματιστηριακή αξία 1 τρισ. δολαρίων.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό σχέδιο 12 σημείων για την Ουκρανία – Τo παζάρι για τα κλειδιά και τα αγκάθια
Αλλάζουν τα πάντα για τις άδειες οδήγησης – Νέοι κανόνες από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.