Της Στεφανίας Σούκη

Σχέδια για επέκταση κατά 15.000 τ.μ., φθάνοντας συνολικά τις 66.000 τ.μ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν τα Attica για τη φετινή χρονιά, με δεδομένη και την ανοδική πορεία των εσόδων του 2018.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη πραγματοποιούνται επαφές και συζητήσεις προκειμένου τα πολυκαταστήματα να μεγαλώσουν κι άλλο σε σχέση με τα 51.000 τ.μ. που καταλαμβάνουν σήμερα οι εμπορικοί χώροι εντός αλλά κι εκτός των μεγάλων malls στην πρωτεύουσα και τη συμπρωτεύουσα. Ενα ακόμη μελλοντικό «στοίχημα» για φέτος είναι και η επέκταση των ηλεκτρονικών πωλήσεων εκτός του κλάδου των καλλυντικών πολύ περισσότερο δε από την στιγμή που το ηλεκτρονικό κατάστημα atticabeauty είχε πέρυσι πωλήσεις ύψους 3,2 εκατ. ευρώ από τις υψηλότερες επιδόσεις συνολικά στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Σημειώνεται εδώ ότι το σύνολο των εσόδων των Αττικών Πολυκαταστημάτων πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, διαφημιστικών εσόδων κ.τ.λ. ανήλθε, με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις, στα 188 εκατ. ευρώ από 183 εκατ. ευρώ το 2017, με τις πωλήσεις των πολυκαταστημάτων να τρέχουν με ένα +2%. Σε επίπεδο κερδών πρό φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) υπήρξε αύξηση κατά 11% στα 18 εκατ. ευρώ από 16,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από αποσβέσεις έφθασαν τα 15 εκατ. ευρώ από 13,5 εκατ. ευρώ πέρυσι. Ο στόχος για τη φετινή χρονιά αναφέρει μία άνοδο σε επίπεδο συνολικού τζίρου κατά 3%- 5%.

Για τη θυγατρική Cosmobrands με δραστηριότητα στην εισαγωγή επιλεγμένων σημάτων καλλυντικών, παραφαρμακευτικών προϊόντων και στο ηλεκτρονικό εμπόριο , ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 9 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3,2 εκατ. ευρώ, όπως προαναφέρθηκε αφορά το e-shop. Μάλιστα, η επιτυχία του e-shop στα καλλυντικά ανοίγει το δρόμο για την επέκταση του κλάδου ηλεκτρονικού εμπορίου των Αττικών Πολυκαταστημάτων και σε άλλα προϊόντα εκτός των καλλυντικών, με την αρχή ενδεχομένως να γίνεται ακόμη και από τη φετινή χρονιά με επέκταση σε αξεσουάρ, υποδήματα κ.τ.λ..

Εμφαση θα δοθεί και στην ενίσχυση με νέες φίρμες της νέας εταιρείας Retail Vision Distribution, που έχει συσταθεί με τον κ. Αλέξανδρο Στράτο κι έχει αναλάβει ήδη την αντιπροσώπευση της Scotch a Soda με στόχο τον πρώτο χρόνο πλήρους λειτουργίας να έχει έσοδα ύψους 10 εκατ. ευρώ.