Η Birkenstock Holding plc κατέγραψε καλύτερα του αναμενομένου αποτελέσματα στο τρίμηνο έως τον Ιούνιο. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) άγγιξαν τα 218 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας το consensus των 213 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις διατηρήθηκαν στα 635 εκατ. ευρώ, στηριζόμενες στην ισχυρή ζήτηση και ειδικά στις ΗΠΑ, ΕΜΕΑ και Ασία-Ειρηνικό.

Δραστική στρατηγική και διείσδυση στην αγορά

Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Reichert στοχεύει στην περαιτέρω επέκταση του μεριδίου αγοράς, στηριζόμενος σε τη χάραξη στρατηγικής τιμών +5% για να αντισταθμίσει δασμούς και κόστη εφοδιασμού. Παράλληλα, η Birkenstock διατηρεί μεγάλη ζήτηση από λιανοπωλητές και αυξάνει το B2B κανάλι κατά 18%, ενώ η απευθείας πώληση παραμένει αισθητά πιο συγκρατημένη.

Αντίθετα, η Crocs σημειώνει σημαντική πτώση στη μετοχή και θεμελιακή αναθεώρηση των προβλέψεων, αποτυπώνοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Birkenstock στην αγορά.

Εξίσωση προϊόντων και νέο προφίλ

Εκτός από το κύριο στυλ του σανδαλιού, η Birkenstock αναπτύσσει πιο προσιτά πλαστικά υποδήματα, εικόνες premium εκδοχών με ενισχυμένες αγκράφες και διαφορετικά στυλ – κλειστά παπούτσια, μπότες και παντόφλες – ανοίγοντας νέες αγορές και εισοδηματικές πηγές.

Η μετοχή της έχει υποχωρήσει περίπου 11% το 2025, σε γραμμή με άλλες μάρκες, αλλά οι προσδοκίες παραμένουν στοχευμένες, καθώς η μετοχή εμφανίζει ισχυρό momentum στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Διαβάστε ακόμη 

Η ελληνική ναυτιλία σε τροχιά ανανέωσης (pics) 

Κρίστιαν Χατζημηνάς (Theon): Μια ελληνική εταιρεία με κυρίαρχο ρόλο στην παγκόσμια αμυντική βιομηχανία

Εξωδικαστικός: Κούρεμα για δύο στους τρεις οφειλέτες και 180-312 δόσεις (πίνακες) 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα