Η Canva, η αξιοσημείωτη αυστραλιανή πλατφόρμα σχεδιασμού, φαίνεται να προετοιμάζεται για την είσοδό της στο χρηματιστήριο. Τον Ιούνιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ήδη έχει περάσει το όριο των 240 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών το μήνα και παρουσιάζει ετήσια έσοδα της τάξης των $3,3 δισ., στοιχεία που ενισχύουν τις προσδοκίες για IPO στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026.

Αύξηση αποτίμησης και ανταπόκριση αγορών

Πρόσφατα ενεργοποίησε πρόγραμμα πώλησης μετοχών στους εργαζομένους της, επιτυγχάνοντας αποτίμηση ύψους $42 δισ. — σημαντικά υψηλότερη από τα \$32 δισ. του προηγούμενου Οκτωβρίου. Η ζήτηση ήταν ισχυρή, με μετόχους και νέους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της JPMorgan Asset Management, να επιβεβαιώνουν την εμπιστοσύνη στην πορεία της εταιρείας.

Στρατηγικές κινήσεις ενόψει εισαγωγής

Η Canva, για να ενισχύσει την προοπτική της δημόσιας εισαγωγής, ενίσχυσε τη χρηματοοικονομική της ομάδα προσλαμβάνοντας την Kelly Steckelberg, πρώην CFO της Zoom. Επιπλέον, επενδύει δυναμικά στην τεχνητή νοημοσύνη — όπως αποδεικνύεται από την εξαγορά της Leonardo AI και την ανάπτυξη λειτουργιών δημιουργίας σχεδίων μέσω απλής γραπτής εντολής.

Επιταχυνόμενη επέκταση και ανταγωνισμός

Η επιτυχής IPO του ανταγωνιστή Figma έχει αποχτήσει συμβολική σημασία, φέρνοντας τη δημόσια αγορά πιο κοντά για την Canva. Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει την παρουσία της στις ΗΠΑ και επεκτείνει τη βελτιστοποίηση της σε νέες αγορές. Αν πετύχει η IPO, η Canva αναμένεται να καταστεί από τα ισχυρότερα «unicorn» στον τεχνολογικό χάρτη.

Διαβάστε ακόμη

Αutonomous Research: Τι αλλάζει σε συστάσεις και τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Τουρκία: Επένδυση 1,5 δισ. δολαρίων της Aselsan για νέα αμυντική ερευνητική βάση

Vintage και second hand αγορές: Η πόλη-έκπληξη με κορυφαία βαθμολογία στην Ευρώπη (λίστα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα