Ο ισπανικός όμιλος μόδας Mango προσαρμόζεται στις νέες εμπορικές συνθήκες που διαμορφώνονται από τους δασμούς που επέβαλε η κυβέρνηση Τραμπ στις κινεζικές εισαγωγές και εξετάζει πιθανές αλλαγές στη σειρά προϊόντων του στις Ηνωμένες Πολιτείες, που αποτελούν την πέμπτη μεγαλύτερη αγορά του.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mango, Τόνι Ρουίθ, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters και τη Les Echos ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να αυξήσει τις τιμές, παρά το ενδεχόμενο πιέσεων στα περιθώρια κέρδους της. Η απόφαση αυτή στοχεύει στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της μάρκας στην αμερικανική αγορά, εν μέσω αλλαγών στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.

Ωστόσο, ο όμιλος, που διαθέτει φορέματα σε τιμές από 49,99 έως 359,99 δολάρια, εξετάζει το ενδεχόμενο να επικεντρωθεί σε υψηλότερης ποιότητας και πιο μοντέρνα ρούχα και αξεσουάρ για την αμερικανική αγορά. Τα ακριβότερα είδη έχουν συνήθως μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, γεγονός που διευκολύνει την απορρόφηση του πρόσθετου κόστους.

«Θα προσαρμοστούμε στις εξελίξεις»

«Θα δούμε πώς εξελίσσεται η κατάσταση και θα προσαρμοστούμε», δήλωσε ο Ρουίθ. «Προς το παρόν, δεν υπάρχουν σχέδια για παραγωγή στις ίδιες τις ΗΠΑ, αλλά θα παρακολουθήσουμε στενά τις εξελίξεις. Είναι βασικό στοιχείο της δραστηριότητάς μας να επανεξετάζουμε συνεχώς τις πηγές προμήθειας και τα ζητήματα εφοδιασμού».

Σήμερα, περίπου 30% των προϊόντων που η Mango πωλεί στις ΗΠΑ κατασκευάζονται στην Κίνα, η οποία παραμένει ο μεγαλύτερος κόμβος παραγωγής της εταιρείας παγκοσμίως. Οι Τουρκία και Ινδία είναι οι επόμενες σημαντικότερες χώρες προμήθειας, ενώ όλες οι αποστολές περνούν πρώτα από τις κεντρικές εγκαταστάσεις logistics της Mango στη Βαρκελώνη, από όπου διανέμονται στις διάφορες αγορές.

Η επέκταση στις ΗΠΑ και ο στόχος 4 δισ. ευρώ πωλήσεων

Η αμερικανική αγορά αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής της, την ώρα που η βασική ανταγωνίστριά της, Zara (Inditex), προχωρά επίσης σε επεκτάσεις στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία στοχεύει σε πωλήσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2026. Για το 2024, ανακοίνωσε αύξηση 8%, φτάνοντας τα 3,33 δισ. ευρώ (3,61 δισ. δολάρια), ενώ τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 27%, στα 219 εκατ. ευρώ.

Έχοντας επιστρέψει στην αμερικανική αγορά το 2022, η Mango σχεδιάζει να ανοίξει πάνω από 60 νέα καταστήματα μεταξύ 2024 και 2025. Στόχος είναι οι ΗΠΑ να συγκαταλέγονται στις τρεις μεγαλύτερες αγορές της εταιρείας το 2026.

«Βλέπουμε τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης στις ΗΠΑ», τόνισε ο Ρουίθ.

Διαβάστε ακόμη

Τραμπ – Πούτιν: Συμφώνησαν σε παύση επιθέσεων στις ενεργειακές υποδομές της ουκρανίας για 30 μέρες

Γερμανία: Ιστορική απόφαση για το «φρένο χρέους» – Ενέκρινε η Bundestag πακέτο 500 δισ. για άμυνα και υποδομές

Wood & Company: H ειρήνη στην Ουκρανία θα δώσει ώθηση σε ΧΑ και οικονομία (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα