Σκαλί το σκαλί ο Δήμος Βερούκας φαίνεται πως καταφέρνει να ανεβάσει υψηλότερα την BAZAAR στην αγορά. Η εταιρεία στο πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς «τρέχει» με ένα ρυθμό αύξησης των πωλήσεων 8%. Είχε προηγηθεί σημαντική αύξηση των οικονομικών μεγεθών το 2018 τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και κερδοφορίας.

Συγκεκριμένα ο καθαρός κύκλος εργασιών αυξήθηκε στα 168,9 εκατ. ευρώ από 162,62 εκατ. ευρώ το 2017 και η καθαρή κερδοφορία έφθασε τα 2,18 εκατ. ευρώ από 1,56 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα η εταιρεία έχει μόνο μακροπρόθεσμα τραπεζικά δάνεια ύψους 3,7 εκατ. ευρώ ενώ στις 31 Δεκεμβρίου 2018 διατηρούσε στο ταμείο της 7,47 εκατ. ευρώ!

Η BAZAAR ΑΕ, που ιδρύθηκε το 1994, διαθέτει πλέον δίκτυο 150 καταστημάτων σούπερ μάρκετ και 11 καταστημάτων Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα. Μόνο φέτος έχει επενδύσει σε πέντε νέα καταστήματα λιανικής αλλά και δύο νέα Cash & Carry.

Τα τελευταία, με τα οποία ολοκληρώθηκε το αναπτυξιακό σχέδιο της BAZAAR CASH & CARRY MARKET για το 2019 στο business unit της χονδρικής, έγιναν στη Μύκονο και στη Σαντορίνη. Δύο σημεία που καταδεικνύουν τον προσανατολισμό και το σχέδιο του κ. Βερούκα να εκμεταλλευθεί το τουριστικό ρεύμα ρεκόρ στη χώρα, στο οποίο πιστεύει πολύ. Μάλιστα σε σημείο που ο ίδιος επιχείρησε να μπει και στον ξενοδοχειακό κλάδο με την προσφορά που είχε καταθέσει για τη μίσθωση του Esperia στην Αθήνα.

Σε κάθε περίπτωση τα δύο νέα καταστήματα 1500m2 το καθένα, λειτουργούν πρωτοποριακά με το νέο υβριδικό format, που στοχεύει στις πωλήσεις του HO.RE.CA., στα Super και Mini Markets, αλλά και στους ιδιώτες πελάτες λιανικής.

Νέοι στόχοι ανάπτυξης δικτύου Cash & Carry αποτελούν η Πάτρα και τα Ιωάννινα για την ολοκλήρωση της γεωγραφικής κάλυψης της χώρας.