Σε συνεργασία με τη Nvidia προχωρά η Yum Brands — μητρική των KFC, Taco Bell, Pizza Hut και Habit Burger — με στόχο την ανάπτυξη μιας σειράς νέων υπηρεσιών βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη για τα εστιατόριά της.
Η πρώτη καινοτομία είναι η φωνητική παραγγελία μέσω τεχνητής νοημοσύνης (AI), που θα λειτουργεί τόσο σε drive-through όσο και τηλεφωνικά. Η τεχνολογία αναπτύχθηκε από την ίδια τη Yum, αξιοποιώντας εργαλεία και πλαίσια της Nvidia, και θα εφαρμοστεί σε 500 εστιατόρια από το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Ψηφιακή στροφή με στόχο την αύξηση πωλήσεων
Η στρατηγική της Yum είναι να περάσει το σύνολο των παραγγελιών σε ψηφιακά κανάλια, κάτι που εκτιμάται πως θα ενισχύσει την εμπορική της δυναμική. Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη θα αξιοποιηθεί για την αναβάθμιση λειτουργιών και την αποδοτικότητα της επιχείρησης.
Σημαντικό μέρος της προσπάθειας επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εφαρμογής κινητών της εταιρείας, η οποία χρησιμοποιείται ήδη σε περισσότερα από 20.000 καταστήματα για την παρακολούθηση και διαχείριση των καθημερινών διαδικασιών.
Υπολογιστική όραση και ανάλυση σχολίων
Προβλέπονται επίσης νέες λειτουργίες όπως η χρήση υπολογιστικής όρασης για αναγνώριση παραγγελιών και η εφαρμογή συστημάτων AI που θα αναλύουν τις διαδικτυακές συνομιλίες των πελατών, ώστε να εξάγονται χρήσιμα σχόλια για τους υπεύθυνους των καταστημάτων.
Η συμβολή της Nvidia είναι κομβική, καθώς η τεχνολογία της θα αξιοποιηθεί ευρέως σε αυτές τις λύσεις, προσφέροντας πλαίσια ανάπτυξης και μικροϋπηρεσίες που διευκολύνουν την υλοποίηση AI εφαρμογών.
Εσωτερική ανάπτυξη για απόκτηση τεχνογνωσίας
Ο επικεφαλής ψηφιακής τεχνολογίας της Yum, Τζο Παρκ, ανέφερε στη *Wall Street Journal* πως η επιλογή για εσωτερική ανάπτυξη αντί για εξωτερικούς προμηθευτές είναι στρατηγικής σημασίας. «Θέλουμε να κατέχουμε την τεχνολογία και την πνευματική ιδιοκτησία», τόνισε.
Η πλατφόρμα “Byte by Yum”, που αναπτύχθηκε εσωτερικά, θα φιλοξενεί αυτές τις νέες υπηρεσίες. Αν και θα υπάρχουν συνεργασίες με τρίτους, η βασική τεχνολογία παραμένει υπό τον έλεγχο της ίδιας της εταιρείας.
Πλήρης αξιοποίηση των GPU της Nvidia
Η Nvidia, μέσω του Άντριου Σαν, δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Yum είναι ιδιαίτερη λόγω της τεχνικής κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού της. Οι 2.000 τεχνολόγοι της εταιρείας χρησιμοποιούν εργαλεία της Nvidia και μοντέλα ανοιχτού κώδικα, επιτυγχάνοντας βελτιστοποίηση των υπολογιστικών πόρων και χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης.
Η χρήση της υποδομής της Nvidia επιτρέπει στις εφαρμογές να κλιμακώνονται πιο εύκολα και να εναρμονίζονται πλήρως με τις ανάγκες της Yum, σύμφωνα με τον Παρκ.
Φωνητικές παραγγελίες και αύξηση εσόδων
Η ψηφιακή λήψη παραγγελιών αποτελεί προτεραιότητα εδώ και καιρό. Αυτή τη στιγμή, πάνω από το 50% των παραγγελιών γίνεται ψηφιακά (από 19% το 2019), και η Yum στοχεύει στο 100%.
Καθώς οι πελάτες ξοδεύουν περισσότερα όταν παραγγέλνουν ψηφιακά, η τεχνολογία επιτρέπει την εξατομίκευση, την άμεση προώθηση προσφορών και την ενίσχυση της κατανάλωσης — κάτι κρίσιμο εν μέσω πληθωρισμού.
Οι εργαζόμενοι παραμένουν στο επίκεντρο
Ο Παρκ επισημαίνει ότι δεν πρόκειται να εξαφανιστούν οι άνθρωποι από την εξίσωση. Το προσωπικό των εστιατορίων θα στραφεί σε πιο ουσιαστική εξυπηρέτηση, βοηθώντας τους πελάτες σε παραγγελίες και ερωτήματα.
Η Yum συνεχίζει να βελτιώνει την εφαρμογή της, προσθέτοντας δυνατότητες που μετατρέπουν τα online σχόλια πελατών σε συστάσεις για τους υπεύθυνους καταστημάτων.
Η Nvidia θα συμβάλει επίσης στην ακρίβεια της εκτέλεσης παραγγελιών, με την Yum να δοκιμάζει εάν κάμερες ασφαλείας μπορούν να ελέγξουν αυτόματα αν οι παραγγελίες παραδόθηκαν σωστά ή λείπουν στοιχεία.
Διαβάστε ακόμη
Η Alpha Bank εξαγοράζει την AXIA Ventures Group
METLEN: Στρατηγική Συνεργασία με την ιταλική IVECO για εξοπλιστικά προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.