Οι πιο ωραίες ιστορίες ξεκινούν με ένα «θα ήθελα πολύ» ή με ένα «ονειρεύομαι να».

Η πολυτάλαντη φίλη μου Ελένη, σε μια κουβέντα μας -μεταξύ ήλιου, ούζου και καλοψημένης σαρδέλας- λίγο μετά το πρώτο lockdown, μου είχε εκμυστηρευτεί ακριβώς αυτό.

«Θέλω πολύ να κάνω τη δική μου σειρά με παπούτσια. Συγκεκριμένα, μοκασίνια», μου είπε μεταξύ αστείου και σοβαρού (κάτι που τότε εισέπραξα μόνο ως ευσεβή πόθο. Λάθος, συγνώμη Ελένη).

Περνώντας και ένα δεύτερο lockdown, η σκέψη ωρίμασε, έγινε απόφαση και η απόφαση, πράξη. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Hibou the label. Ένα ολόφρεσκο brand παπουτσιών με σήμα την (σοφή) κουκουβάγια, που έχει να προτείνει κάτι εντελώς διαφορετικό.

Η ιδρύτρια του brand

Η Ελένη είναι από τις περιπτώσεις των γυναικών που συμπαθείς με την πρώτη ματιά.

Eτοιμόλογη, ευγενική, έξυπνη με φίνα αίσθηση του χιούμορ και εξαιρετικό στυλ.

Με πολύ καλή δουλειά κι ένα μέλλον να διαγράφεται μπροστά της λαμπρό.

Τι ήταν όμως αυτό που την ώθησε, παράλληλα με τη δουλειά της, να δημιουργήσει μια σειρά με καταπληκτικά χειροποίητα μοκασίνια και να προσγειώσει τις γυναίκες, από τα άβολα τακούνια, σε μια πιο άνετη αλλά απίστευτα κομψή φόρμα;

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr