Έπειτα από περίπου πέντε χρόνια στο τιμόνι της Ευρωχαρτικής, η δεύτερη γενιά των ιδρυτικών οικογενειών Τρακάκη και Χριστόπουλου επιχειρεί να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας που πλέον έχει εξελιχθεί σε μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις στην επεξεργασία χάρτου στη χώρα.

Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσαν και επισήμως τη μετονομασία της Ευρωχαρτικής σε Endless EC (σσ. Endless είναι το βασικό μπραντ της εταιρείας) και παράλληλα δεν έκρυψαν ότι εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο εισόδου της εταιρείας στο ΧΑ.

Η εταιρεία ειδικά την τελευταία τετραετία προσπαθεί να εκσυγχρονιστεί μέσα από ένα σημαντικό επενδυτικό πλάνο που της έχει επεκτείνει την παραγωγική δυνατότητα και εκσυγχρονίσει την παραγωγική διαδικασία. Παράλληλα έχει φρεσκάρει την επικοινωνιακή της πολιτική από πέρυσι ξεκινώντας σχετική καμπάνια. Για τη χάραξη αυτού του σχεδίου μάλιστα και την καθοδήγηση της δεύτερης γενιάς των ιδιοκτητών, του Γιώργου Τρακάκη (διευθύνοντος συμβούλου – αριστ. στη φωτ.) και Θανάση Χριστόπουλου (αναπλ. διευθύνοντος συμβούλου – δεξ. στη φωτ.) η διοίκηση είχε φροντίσει να δώσει ρόλο στον γνωστό καθηγητή μάνατζμεντ κ. Δημήτρη Μπουραντά, ο οποίος και είναι μέλος του ΔΣ της εταιρείας.

Όπως εξηγούσε ο κ. Τρακάκης κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης με δημοσιογράφους χθες το 2019 ολοκληρώθηκε μία σημαντική επένδυση ύψους 17 εκατ. ευρώ για την επέκταση των εγκαταστάσεων αλλά και σε μηχανολογικό εξοπλισμό. Κάτι που είχε πιστοποιήσει και το newmoney.gr κατά τη διάρκεια τότε επίσκεψης στο εργοστάσιο της εταιρείας στον Ασπρόπυργο.

Με την επένδυση εκείνη η παραγωγή κατάφερε να βρει τα περιθώρια να αυξηθεί κατά 50%.

Σύμφωνα με τον κ. Τρακάκη η εταιρεία το 2020 είχε κύκλο εργασιών 57 εκατ. ευρώ. Το 65% των πωλήσεων αφορούσε χαρτικά και το 35% απορρυπαντικά. Σημειωτέον πως η εταιρεία πέραν της δικής της μπράντας (Endless) παράγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σχεδόν για όλα τα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ (και για τις δύο κατηγορίες προϊόντων), αλλά και για άλλες εταιρείες (κυρίως στο κομμάτι των απορρυπαντικών). Μάλιστα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αναλογούν στο 40% των πωλήσεων.

Σημαντικό κομμάτι ωστόσο είναι και το χονδρεμπόριο, απ’ όπου αντλεί σχεδόν τα μισά έσοδα η εταιρεία. Σημειωτέον ότι η Ευρωχαρτική είναι η εταιρεία που τη δεκαετία του ’90 τροφοδότησε την τάση με τις αποθήκες χαρτικών, τις οποίες και εν πολλοίς συνεχίζει να τροφοδοτεί.

Η εταιρεία κάνει επίσης και κάποιες προσπάθειες για εξαγωγές κυρίως σε Αλβανία, Αυστραλία και ΗΠΑ αν και περιορισμένες μιας και το προϊόν είναι εξαιρετικά ογκώδες και φθηνό για εξαγωγή.

Αν και φέτος η αγορά συνολικά σημειώνει μικρή πτώση, η Endless EC, όπως θα ονομάζεται πλέον η εταιρεία, σημειώνει αύξηση πωλήσεων, σύμφωνα με τη διοίκηση.

Ο κ. Τρακάκης κατά τη χθεσινή εκδήλωση άφησε ανοικτό η εταιρεία να προχωρήσει σε εξαγορά κάποιας άλλης εταιρείας ενώ σημείωσε πως παρά τις πιέσεις λόγω του διεθνούς κύματος ανατιμήσεων, η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε αναπροσαρμογή του τιμοκαταλόγου της ακόμη.

Τέλος, η εταιρεία πρόσθεσε 10 άτομα στο προσωπικό της φέτος, φθάνοντας τα 245 άτομα.

Διαβάστε ακόμη:

Ενέργεια: Δεν βγήκε «λευκός καπνός» από το Σότσι για τις προμήθειες φυσικού αερίου

Νέο Εξοικονομώ: Ποια λάθη καθυστερούν την έγκριση στις αιτήσεις (vid)

Αργύρης Καρράς (Aluminco): Απέκτησε και επενδύει στο εργοστάσιο της Doral