Η ιταλική εταιρεία αλκοολούχων ποτών Campari συμφώνησε να πουλήσει τις μάρκες βερμούτ, Cinzano και γκράπα, Frattina στον εγχώριο ανταγωνιστή της, Caffo Group 1915, για 100 εκατομμύρια ευρώ.

Η συμφωνία εντάσσεται στις προσπάθειες της Campari να απλοποιήσει το χαρτοφυλάκιό της, πουλώντας μη βασικά προϊόντα ώστε να επικεντρωθεί στη βασική της δραστηριότητα στον τομέα των αλκοολούχων ποτών και να μειώσει το χρέος της.

Οι μάρκες Cinzano και Frattina περιλαμβάνουν επίσης παραγωγή αφρώδους κρασιού, εκτός από το βερμούτ και την γκράπα, για τα οποία είναι γνωστές οι δύο μάρκες αντίστοιχα.

Οι καθαρές πωλήσεις της Cinzano και της Frattina το 2024 ανήλθαν σε 75 εκατομμύρια ευρώ, καλύπτοντας το 2% των συνολικών καθαρών πωλήσεων της Campari.

Διαβάστε ακόμη

Αναπτυξιακός Νόμος: Ξεκινούν οι αιτήσεις για το καθεστώς της μεταποίησης – Στα €150 εκατ. ο προϋπολογισμός

«Μποτιλιάρισμα» στα Στενά του Ορμούζ: 143 πλοία αναμένουν διέλευση, στα ύψη οι ναύλοι

SoftBank: Εκδίδει το πρώτο ομόλογο σε δολάρια – Στόχος η άντληση $1 δισ.

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα