Οι πωλήσεις της McDonald’s στις Ηνωμένες Πολιτείες φαίνεται πως ανέκαμψαν, εν μέρει λόγω της προσφοράς γευμάτων με αφορμή την ταινία A Minecraft Movie – την μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια στην ιστορία της αλυσίδας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα καταστήματα στις ΗΠΑ που λειτουργούν για τουλάχιστον ένα χρόνο παρουσίασαν αύξηση 2,5% το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, βάζοντας τέλος σε δύο συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης. Η εταιρεία απέδωσε την ανάκαμψη στο «ξεχωριστό μάρκετινγκ», που περιλάμβανε τόσο τη μεγάλη κινηματογραφική προώθηση όσο και το λανσάρισμα των crispy chicken strips.

Στα τέλη Μαρτίου, η McDonald’s κυκλοφόρησε ένα Happy Meal για παιδιά με παιχνίδια εμπνευσμένα από την ταινία, καθώς και ένα γεύμα ενηλίκων σε συνεργασία με την Minecraft Movie, η οποία κυκλοφόρησε από τη Warner Bros. Pictures (θυγατρική της CNN) και είχε παγκόσμιες εισπράξεις σχεδόν 1 δισ. δολάρια.

Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε 100 αγορές, συμβάλλοντας στην αύξηση 3,8% των παγκόσμιων πωλήσεων στα καταστήματα που λειτουργούν για πάνω από έναν χρόνο. Επιπλέον, τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5%, στα 6,8 δισ. δολάρια, ανακοίνωσε η εταιρεία.

Το προηγούμενο τρίμηνο, ο CEO Κρις Κεμπτσίνσκι είχε επισημάνει πως καταναλωτές με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα μείωσαν τις επισκέψεις και τις δαπάνες τους στα καταστήματα McDonald’s, γεγονός που ώθησε την εταιρεία να ανανεώσει τις προσφορές και το μενού της, σύμφωνα με το CNN.

Ο ίδιος ανέφερε ότι η τάση αυτή συνεχίστηκε: οι επισκέψεις καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος σημείωσαν και πάλι διψήφια μείωση σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ οι μεσαίου εισοδήματος παρουσίασαν βελτίωση.

Πρόσθεσε ότι η επανένταξη του καταναλωτή χαμηλού εισοδήματος είναι κρίσιμη, καθώς επισκέπτεται τα McDonald’s πιο συχνά από τους υπόλοιπους. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει γεύματα αξίας, ενώ επέκτεινε την τιμή των $2,99 για το Snack Wrap μέχρι το τέλος του έτους.

Ωστόσο, ο Κεμπτσίνσκι παραδέχθηκε ότι η αντίληψη των καταναλωτών για την αξία επηρεάζεται κυρίως από τις βασικές τιμές του μενού, υπονοώντας ότι αρκετοί θεωρούν πως η αλυσίδα έχει γίνει ακριβή.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι οι καταναλωτές ευαίσθητοι στην τιμή συχνά βλέπουν συνδυαστικά γεύματα που ξεπερνούν τα $10, κάτι που «διαμορφώνει αρνητικά την αντίληψη για την αξία». «Πρέπει να το διορθώσουμε», είπε χαρακτηριστικά.

Η McDonald’s βρίσκεται σε διάλογο με τους δικαιοδόχους της στις ΗΠΑ για πιθανές αλλαγές, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες.

Λόγω της επιτυχίας των νέων προϊόντων και προωθητικών ενεργειών, η McDonald’s συνεχίζει επιθετικά το πρόγραμμα μάρκετινγκ και για το τρέχον τρίμηνο. Την επόμενη εβδομάδα σχεδιάζει να λανσάρει το νέο “McDonaldland” γεύμα για ενήλικες με νοσταλγική διάθεση, το οποίο θα περιλαμβάνει milkshake μυστηριώδους γεύσης. Επίσης, ανανεώνει τις επιλογές ροφημάτων υπό την επωνυμία CosMc’s, σε 500 καταστήματα στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, μετά την παύση λειτουργίας του σχετικού spinoff.

Διαβάστε ακόμη

Πλαστικά και υγεία: Παγκόσμια κρίση που πλήττει από τη βρεφική ηλικία έως τα γηρατειά

Όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κερδίζει η BYD έναντι της Tesla στην Ευρώπη (πίνακες)

ΔΥΠΑ: Συνεχίζονται οι αιτήσεις για αμειβόμενη μαθητεία σε επτά Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα