Περίπου δύο χρόνια από τότε που η οικογένεια Σκαγιά ανακοίνωσε τη “νέα εποχή” στην οποία φιλοδοξεί να εισέλθει η SKAG και χθες έγιναν τα αποκαλυπτήρια της πρώτης επένδυσης που ανοίγει το δρόμο της μετεξέλιξης της επιχείρησης και εισόδου στις ψηφιακές εκτυπώσεις. Πρόκειται για μία μηχανή ψηφιακών εκτυπώσεων της HP για διάφορες επιφάνειες και αντικείμενα, η πρώτη του είδους που εγκαθίσταται στα Βαλκάνια, την οποία θα ακολουθήσει σε λίγους μήνες και μία δεύτερη που θα βάλει την εταιρεία και στο χώρο της συσκευασίας.
Ένα βήμα αναγκαίο για το μέλλον της οικογενειακής επιχείρησης που συνδέθηκε όσο καμία άλλη με τα σχολικά τετράδια, όπως υπογράμμισε κατά τη χθεσινή εκδήλωση ο αντιπρόεδρος της SKAG και εκπρόσωπος της τρίτης γενιάς κ. Θεόδωρος Σκαγιάς (κεντρ. φωτ.).
«Οι εξελίξεις μας προλαβαίνουν και η τεχνολογία τρέχει με γρήγορους ρυθμούς. Από τη μία το δημογραφικό, από την άλλη η ψηφιοποίηση της αρχειοθέτησης. Πρέπει να κάνουμε κάτι για την ανάπτυξη μας. Αφήστε που και προσωπικά δεν θέλω να συμπεριληφθώ στον λεγόμενο ‘κανόνα των 3Δ’ η πρώτη γενιά δημιουργεί, η δεύτερη διατηρεί και η τρίτη διαλύει», είπε αστειευόμενος ο κ. Σκαγιάς που προαλείφεται σε λίγα χρόνια να αναλάβει τα ηνία της εταιρείας που ίδρυσε ο συνονόματος παππούς του πριν από 69 χρόνια. «Οπότε πάμε να κάνουμε νέα πράγματα», έσπευσε να προσθέσει.
Με την επένδυση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στη νέα μηχανή, για τα αποκαλυπτήρια της οποίας ήλθε στην Αθήνα και ο επικεφαλής βιομηχανικών εκτυπωτών της HP για την περιοχή ΕΜΕΑ κ. Αντίρ Αριέλ, η SKAG πλέον αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς συνδυάζει την προσωποποιημένη εκτύπωση με την καθετοποιημένη παραγωγή δίδοντας της τη δυνατότητα να προσφέρει εξατομικευμένα χαρτικά γραφής και είδη αρχειοθέτησης, ακόμα και σε μικρά τιράζ, ενώ ανοίγει και νέους δρόμους για custom made εκτυπώσεις καμβάδων, premium συσκευασιών, εταιρικών εντύπων, διαφημιστικών banners κοκ
Μία δραστηριότητα που ανοίγει στην εταιρεία παράθυρο σε μία αγορά με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και μεγάλους Β2Β πελάτες με φόντο τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, στα οποία το κύμα επενδύσεων είναι μεγάλο.
«Πρόκειται για ένα ξεχωριστό business unit με το οποίο θα στοχεύσουμε στην εκπαίδευση, τον τουρισμό, τη συσκευασία, αλλά και τις μικρο-συσκευασίες για καλλυντικά και φάρμακα. Είναι άπειρες οι δυνατότητες που δημιουργούνται», είπε απ’ την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κα Πόπη Σκαγιά.
Μάλιστα κατά τη χθεσινή εκδήλωση ανακοινώθηκε και η επένδυση σε μία ψηφιακή πλατφόρμα την οποία οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιεί προκειμένου να υποβάλει την παραγγελία του με τη βοήθεια ΑΙ ψηφιακών εργαλείων μέσω των οποίων μπορεί να διαμορφώσει και την παραμικρή λεπτομέρεια των εκτυπώσεων που επιθυμεί. Η πλατφόρμα, με το όνομα web2print αναμένεται να είναι έτοιμη μέσα στο καλοκαίρι.
Η εταιρεία απασχολεί 103 εργαζόμενους, το 2024 ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 8,4 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 3%, με EBITDA ήταν 300.000 ευρώ
Ο στόχος που έχει θέσει η διοίκηση για το 2025 είναι ο τζίρος να αγγίξει τα 9,5 εκατ. ευρώ. «Στην τριετία θέλουμε η νέα δραστηριότητα να πλαισιώσει ένα 15-16% ανάπτυξη», σημείωσε η κα Σκαγιά.

H SKAG, Θ.Κ.ΣΚΑΓΙΑΣ ΑΒΕΕ, 100% ελληνική βιομηχανία, ιδρύθηκε το 1956 από τον Θεόδωρο Σκαγιά και διακρίθηκε μέσα στην πορεία των 69 ετών με εμβληματικά προϊόντα χαρτικών ειδών γραφής και αρχειοθέτησης όπως τα τετράδια (ΔΙΕΘΝΕΣ SUPER), τα θεματικά τετράδια (UNIVERSITY) και τα κλασέρ γραφείου SKAG (SYSTEMS). Ακόμα και σήμερα θεωρείται ηγέτιδα δύναμη στην αγορά αυτή με ένα μερίδιο που προσεγγίζει το 45%.
Παρ’ όλα αυτά λόγω της υπογεννητικότητας που συρρικνώνει την αγορά σταθερά την τελευταία δεκαετία το μεγαλύτερο τμήμα των πωλήσεων της SKAG (περίπου 55%) είναι οι λύσεις αρχειοθέτησης και οργάνωσης.
Η εταιρεία προ διετίας, επιχειρώντας επαναλανσάρισμα της στην αγορά, επαναπροσδιόρισε το εύρος των προϊόντων της μέσα από 4 πυλώνες δράσης:
– SKAG LEARN – Χαρτικά προϊόντα και είδη γραφής για τη μάθηση.
– SKAG PLAN – Λύσεις αρχειοθέτησης και οργάνωσης.
– SKAG CREATE – Προϊόντα ζωγραφικής και χειροτεχνίας.
– SKAG PLAY – Κλασικά και εκπαιδευτικά παιχνίδια.
Διαθέτει ιδιόκτητη βιομηχανική μονάδα παραγωγής 24.000 τ.μ. στο Κρυονέρι Αττικής ενώ οι εγκαταστάσεις της περιλαμβάνουν σύγχρονους
χώρους αποθήκευσης και διανομής.
Η εταιρεία, απ’ τα ιδρυτικά μέλη της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, έχει δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα από το 1990. Όπως είπε χθες η διοίκηση της οι εξαγωγές αναλογούν περίπου σε 8% του συνολικού τζίρου. Μεγαλύτερη αγορά στο εξωτερικό είναι η Κύπρος, ενώ υπάρχει παρουσία σε Βαλκάνια, αλλά και Μέση Ανατολή μέσω αντιπροσώπων.
Διαβάστε ακόμη
Folli Follie: Νέες βολές Κουτσολιούτσου, πώς αμύνεται η διοίκηση
Προχωρούν οι Ολλανδοί της MRP με την επένδυση στις Σπέτσες
Ακίνητα ή καταθέσεις: Πού προτιμούν να επενδύουν τα χρήματά τους
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.