Η ιαπωνική premium φίρμα έδωσε… μία επιπλέον διάσταση στη γραφιστική τάση 2D, που ακολούθησαν πολλές μάρκες τα τελευταία χρόνια.

Παρουσίασε ένα ανανεωμένο τρισδιάστατο λογότυπο, που δεν διαφέρει σε φιλοσοφία από το ιδρυτικό έμβλημα (1989) της φίρμας, αλλά που τονίζει περισσότερο τον ορίζοντα, στο άπειρο του δρόμου, που είναι και ο συμβολισμός.

Η Infiniti αύξησε, επίσης τα διαστήματα στο λεκτικό σήμα της, κάτω από το έμβλημα, θέλοντας να κάνει ακόμα πιο ευανάγνωστη την εταιρική της ταυτότητα.

Μέχρι στιγμής, εντός του 2023, η Jaguar, η Land Rover και η Porsche, θέλοντας να τιμήσει τα 75 χρόνια ιστορίας της, έχουν ανανεώσει το λογότυπό τους, ενώ την τελευταία 10ετία, είναι ελάχιστα τα παραδείγματα εταιρειών, που δεν έχουν προβεί σε ανάλογη επικαιροποίηση. Ή ακόμα και σε ριζική αλλαγή.

Παράλληλα, η Infiniti ανακοίνωσε τη δημιουργία νέων πολυτελών εγκαταστάσεων λιανικής πώλησης, σε ΗΠΑ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Διαβάστε ακόμη

Στάσιμο στο $1,09 το ευρώ – Το βλέμμα στα επιτόκια

Έτσι θα είναι το συγκρότημα «Kyma Residences» από την Orilina Properties στο Ελληνικό (pics)

Αναγκαστική προσγείωση στη Νάπολη για αεροσκάφος της Aegean – Η ανακοίνωση της εταιρείας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ