Περίπου έξι χρόνια από τότε που έκανε την είσοδο της στην κατηγορία των αναψυκτικών με το δικό της μπραντ, η «Ηπειρωτική Εταιρεία Εμφιαλώσεων», γνωστή ως «Βίκος», κατάφερε να αποκτήσει ένα μερίδιο περίπου 5% στη λιανική.

Στην κατηγορία Cola που αποτελεί και το μεγαλύτερο τμήμα της συγκεκριμένης αγοράς έφτασε στο 4,2%. Και τώρα η εταιρεία απ’ την ήπειρο της οικογένειας Σεπετά εισέρχεται με μεγάλους στόχους στο πλέον αναπτυσσόμενο κομμάτι αυτής της αγοράς, στην cola χωρίς ζάχαρη.

Η αρχή γίνεται σήμερα απ’ τα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος ενώ σταδιακά το νέο προϊόν με το οποίο η Βίκος ξεκινά μία προσπάθεια περαιτέρω επέκτασης της προϊοντικής της γκάμας, αναμένεται να τοποθετηθεί και στα ράφια άλλων αλυσίδων.

Όπως έλεγε χθες ο αντιπρόεδρος και διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, το τμήμα R&D της εταιρείας δούλευε δύο χρόνια πάνω στο συγκεκριμένο πρότζεκτ με στόχο να βγάλει ένα προϊόν γευστικά κοντά στον ηγέτη της αγοράς, Coca Cola Zero, αλλά ποιοτικά να είναι ανώτερο.

«Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε προϊόντα με πραγματικά μηδέν ζάχαρη. Να έχει όλα τα ποιοτικά και γευστικά χαρακτηριστικά, μυρωδιά, και να το πίνει κάποιος με ευχαρίστηση χωρίς να αφήνει κάποια επίγευση μετά την κατανάλωσή του» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στα ανώτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, ο ίδιος υπογράμμισε το γεγονός ότι βάση των αναψυκτικών της Βίκος αποτελεί το φυσικό μεταλλικό νερό από τα Ζαγοροχώρια.

Παρ’ όλα αυτά η τιμή της στο ράφι θα είναι περίπου 20% φθηνότερη σε σχέση με αυτή του leader, όπως εξάλλου συμβαίνει και γενικότερα σε όλη τη γκάμα των αναψυκτικών. «Η Βίκος Cola Zero Sugar είναι η ελληνική πρόταση», σημείωσε χαρακτηριστικά με την αναπλ. διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας κα Ελένη Θεοχάρη Σεπετά, μητέρα του Κωνσταντίνου και σύζυγος του ιδρυτή, Προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου κ. Πέτρου Σεπετά, να προσθέτει πως η φιλοσοφία της εταιρείας βασίζεται στο μότο «η καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή».

Σημειώνεται πως η κατηγορία zero sugar είναι αυτή που κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς. Είναι χαρακτηριστικό πως έχει ενισχυθεί από το 2016 μέχρι το 2020 κατά 57%. Αποτελεί πλέον το 30% της κατηγορίας, καθώς σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές της κατηγορίας που αγοράζουν cola, επιλέγουν cola zero sugar.

Οικονομικές επιδόσεις και επενδύσεις

Με την είσοδό της στην συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων η Βίκος αναμένει να λάβει και μία μεγαλύτερη ώθηση μετά την οριακή πτώση μεγεθών που είχε το 2020, όπως αποκάλυψε ο κ. Σεπετάς.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, η «Βίκος» είχε το 2019 κύκλο εργασιών 79,12 εκατ. ευρώ περίπου, Κέρδη προ φόρων 13,82 εκατ. ευρώ και κέρδη μετά τους φόρους 12,8 εκατ. ευρώ.

Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας ήταν 28,55 εκατ. ευρώ περίπου (15,98 εκατ. ευρώ βραχυπρόθεσμες και 12,56 εκατ. ευρώ μακροπρόθεσμες) και το σύνολο της καθαρής της θέσης την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν 103,56 εκατ. ευρώ.

Οι εργαζόμενοι της είχαν φτάσει τους 337.

Για το γεγονός ότι σε αντίθεση με τους μεγάλους ανταγωνιστές της κατάφερε να συγκρατήσει τις πωλήσεις, ο κ. Σεπετάς το απέδωσε σε ένα μεγάλο βαθμό για τον τρόπο που είναι τοποθετημένη η Βίκος στην αγορά. Σημείωσε μάλιστα πως «μέσα σε κάθε κρίση υπάρχουν ευκαιρίες» εξηγώντας πως μία από αυτές είναι ότι το μη οργανωμένο λιανεμπόριο αναπτύχθηκε ραγδαία. «Η ΕΒΓΑ της γειτονιάς ανέκαμψε και όλοι προσβλέπουν να μπουν και σε αυτή την κατηγορία. Εμείς ήμασταν στραμμένοι κυρίως σε αυτό το κανάλι και όχι σε ξενοδοχεία και εστιατόρια», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σεπτάς.

Μάλιστα φέτος, όπως είπε, η χρονιά έχει ξεκινήσει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων…

Σημειώνεται πως η εταιρεία ολοκλήρωσε επενδυτικό πλάνο 25 εκατ.ευρώ που αφορά στην επέκταση  μονάδας εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων, επέκταση μονάδας εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού και επιτραπέζιου νερού στο Πέραμα Ιωαννίνων και επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής προπλάσματος πλαστικών φιαλών PET και PE στη βιομηχανική περιοχή των Ιωαννίνων.

Διαβάστε ακόμη

Το τεστ Πελώνη, η Ναυτεμπορική, τα εξώδικα των «Αστέρων Τρίπολης» και ο εφοπλιστής Πριόβολος 

Στο «ραντάρ» των επενδυτών η αγορά γραφείων στην Ελλάδα – Deals 1 δισ. ευρώ εν μέσω Covid 19

Κούρεμα ενοικίων: Κόπηκαν από τις αποζημιώσεις 110.000 αιτήσεις