Ο Wang Ning έχει δει την περιουσία του να υπερτριπλασιάζεται από τις αρχές του έτους, ξεπερνώντας σε κέρδη ονόματα όπως ο Τζεφ Μπέζος και ο Γουόρεν Μπάφετ, ενώ στο Bloomberg Billionaires Index υπολείπεται μόλις επτά δισεκατομμυριούχων. Σήμερα, ο Κινέζος επιχειρηματίας διαθέτει περιουσία 27,5 δισ. δολαρίων, ανεβαίνοντας από την 400ή στην 79η θέση παγκοσμίως, χάρη όχι στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά σε μια διαφορετική μανία: τα Labubu.
Καταναλωτές ανά τον κόσμο ξοδεύουν τεράστια ποσά για να αποκτήσουν τα viral ασχημογλυκούλικα κουκλάκια, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος πίσω από την επιτυχία αυτή να έχει πλουτίσει κατά 20 δισ. δολάρια μόνο φέτος.
Ο Wang ελέγχει σχεδόν το 50% της Pop Mart, εισηγμένης στο Χονγκ Κονγκ, η μετοχή της οποίας έχει απογειωθεί λόγω της ασύλληπτης ζήτησης. Η προσωπική του περιουσία έχει αυξηθεί πάνω από 250% από τον Ιανουάριο.
Τα έσοδα της Pop Mart στο πρώτο εξάμηνο ήταν τριπλάσια από το αντίστοιχο περσινό διάστημα, φθάνοντας τα 13,9 δισ. γουάν (1,9 δισ. δολάρια), ενώ τα λειτουργικά κέρδη πενταπλασιάστηκαν στα 6 δισ. γουάν.
Η περίπτωση του Wang αποτελεί εξαίρεση σε μια εποχή που οι περισσότεροι δισεκατομμυριούχοι πλουτίζουν μέσω AI. Ονόματα όπως ο Λάρι Έλισον (Oracle), ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ (Meta) και ο Τζένσεν Χουάνγκ (Nvidia) είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της τεχνητής νοημοσύνης.
Σε ηλικία 38 ετών, ο Wang είναι ο νεότερος από τους πιο πλούσιους της Κίνας, πλάι στον Zhang Yiming της ByteDance και τον Ma Huateng της Tencent.
Γεννημένος στην επαρχία Χενάν το 1987, σπούδασε διαφήμιση στη Ζενγκζού και εργάστηκε για λίγο στη Sina Corporation, που διαχειρίζεται το Weibo. Έπειτα από έναν χρόνο αποφάσισε να ακολουθήσει δικό του δρόμο.
Σε ταξίδι στο Χονγκ Κονγκ, ανακάλυψε καταστήματα με viral προϊόντα και συνειδητοποίησε ότι στην Κίνα δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο. Έτσι γεννήθηκε η Pop Mart το 2010.
Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο Πεκίνο, αλλά τα προβλήματα τον οδήγησαν το 2014 να γραφτεί στο Guanghua School of Management του Πανεπιστημίου του Πεκίνου.
Την ίδια περίοδο αποφάσισε να στραφεί αποκλειστικά στα παιχνίδια και να τα διαθέτει σε «blind boxes», δηλαδή κουτιά που κρύβουν τη φιγούρα. Η ριψοκίνδυνη αυτή ιδέα αποτέλεσε το θεμέλιο της εντυπωσιακής επιτυχίας που ακολούθησε.
Διαβάστε ακόμη
Kαταιγίδα στην αγορά ομολόγων – Τι πυροδοτεί το παγκόσμιο sell-off (γράφημα)
Ευρωπαϊκός εμφύλιος: Γιατί οι Γάλλοι επιτίθενται στους Ιταλούς για τη φορολογία (γραφήματα + tweets)
Μοναστήρια παρέχουν διαμονή για απομακρυσμένη εργασία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.