Ενώ ο Νόβακ Τζόκοβιτς ετοιμάζεται να διεκδικήσει στα κορτ της Νέας Υόρκης και στο US Open το 25ο Grand Slam στην καριέρα του η Lacoste αποφάσισε να προχωρήσει σε μια ιστορική αλλαγή για χάρη του.

Το θρυλικό κροκοδειλάκι της Lacoste, το logo που την καθιέρωσε, άλλαξε για χάρη του Τζόκοβιτς και τη θέση του πήρε μια κατσίκα.

Η Lacoste τιμά με αυτό τον τρόπο τον Νόβακ Τζόκοβιτς που για πολλούς είναι ο GOAT (κατσίκα) του τένις δηλαδή ο καλύτερος παίκτης όλων των εποχών (Greatest of All Time).

Η εταιρεία θα αλλάξει το κροκοδειλάκι για πρώτη φορά μετά από το 1933 για τη νέα της συλλογή. H Lacoste και ο Τζόκοβιτς συνεργάζονται από το 2017.

Διαβάστε ακόμη

Ευρώπη σε παρακμή: Οικονομική στασιμότητα, στρατιωτική αδυναμία και στο βάθος… η απειλή να μείνει στο περιθώριο

Οι νέες ισορροπίες στο παγκόσμιο εμπόριο άνθρακα και οι επιπτώσεις στη ναυλαγορά

12 δισ. ευρώ οι εξαγωγές τροφίμων και ποτών (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα