Το 12ο άλμπουμ της σούπερ σταρ Τέιλορ Σουίφτ, με τίτλο «The Life of a Showgirl», κυκλοφόρησε και συνοδεύτηκε από μια εντυπωσιακή προωθητική καμπάνια: πωλήσεις τα μεσάνυχτα σε καταστήματα Target, πάρτι κυκλοφορίας σε κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο, καθώς και pop-up events στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες.

Το νέο άλμπουμ έρχεται μετά το «The Tortured Poets Department», το οποίο έκανε ντεμπούτο στην κορυφή του αμερικανικού «Chart Billboard 200», σημειώνοντας πωλήσεις που αντιστοιχούν σε 8 εκατομμύρια άλμπουμ στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με την εταιρεία καταγραφής μουσικών δεδομένων Luminate.

Η τελευταία κυκλοφορία της Τέιλορ Σουίφτ αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια πορεία επιτυχίας, καθώς ήδη καταγράφει ιδιαίτερα υψηλή ανταπόκριση από το ευρύ κοινό της σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε λιγότερο από έντεκα ώρες από τη διάθεσή του, το άλμπουμ σημείωσε ρεκόρ αναπαραγωγών στο Spotify, κατακτώντας την κορυφή ως το πιο δημοφιλές της χρονιάς, σύμφωνα με το Reuters.

«Μέσα από αυτό το άλμπουμ αποτυπώνω με ακρίβεια το σημείο στο οποίο βρίσκομαι αυτή τη στιγμή στη ζωή μου», δήλωσε η Σουίφτ σε ραδιοφωνική της συνέντευξη στον βρετανικό σταθμό Capital Breakfast, εγκαινιάζοντας έτσι τον κύκλο των επίσημων εμφανίσεών της για την προώθηση της νέας της δουλειάς.

«Εξακολουθώ να βρίσκομαι στο ίδιο στάδιο με εκείνο στο οποίο ήμουν κατά τη δημιουργία του άλμπουμ, επομένως αντικατοπτρίζει πλήρως την παρούσα εμπειρία της ζωής μου», συμπλήρωσε.

Η Τέιλορ Σουίφτ συνεργάστηκε ξανά με τους Σουηδούς παραγωγούς Μαξ Μάρτιν και Σέλμπακ στο «The Life of a Showgirl». Το γνωστό αυτό δημιουργικό δίδυμο είχε συμβάλει και σε προηγούμενες επιτυχημένες δισκογραφικές δουλειές της, όπως το πολυπλατινένιο «1989» και το «Reputation». Το νέο άλμπουμ περιλαμβάνει δώδεκα κομμάτια, τα οποία ξεχώρισαν για τον αισιόδοξο χαρακτήρα τους και τη χιουμοριστική προσέγγιση, σύμφωνα με αρκετούς κριτικούς. Στο τραγούδι που φέρει το ίδιο όνομα με το άλμπουμ, συμμετέχει ως καλεσμένη η τραγουδίστρια Σαμπρίνα Κάρπεντερ.

Instagram

Το περιοδικό Rolling Stone έδωσε την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων στο άλμπουμ, σχολιάζοντας ότι η Σουίφτ ανέβηκε σε ένα «νέο επίπεδο καλλιτεχνικής και εμπορικής επιτυχίας», επιτυγχάνοντας απόλυτα τους στόχους της. Αντίστοιχα, το BBC το περιέγραψε ως έναν «μια θριαμβευτική ποπ κυκλοφορία».

Οι εφημερίδες Financial Times και Guardian ήταν πιο επιφυλακτικές, απονέμοντας στο άλμπουμ μόνο δύο αστέρια. Οι Financial Times το χαρακτήρισαν ως «χαρισματικό όπως πάντα, αλλά χωρίς λάμψη», ενώ το περιοδικό Guardian το περιέγραψε ως «βαρετό θέαμα από μια σταρ που φαίνεται εξαντλημένη».

Παρόλα αυτά, οι θαυμαστές που επισκέφθηκαν το κεντρικό κατάστημα HMV στο Λονδίνο για να προμηθευτούν το άλμπουμ, έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό.

Ο 62χρονος Νταν Πόλιακ από το Σιάτλ, δήλωσε: «Το άλμπουμ είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα της Τέιλορ, όμως τα τραγούδια είναι εξαιρετικά. Όπως πάντα, αναδεικνύει τις ικανότητές της στη σύνθεση, που είναι το βασικό της προσόν. Επιπλέον, το άλμπουμ είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό».

Η Τέιλορ Σουίφτ δημιούργησε υψηλές προσδοκίες για το άλμπουμ της από τις 11 Αυγούστου, όταν στην επίσημη ιστοσελίδα της δημοσίευσε μια αντίστροφη μέτρηση που κράτησε τους θαυμαστές σε αγωνία. Η αναμονή τελείωσε στις 12:12 π.μ. (ώρα Ανατολικής Ακτής) της 12ης Αυγούστου, όταν αποκάλυψε τον νέο της δίσκο.

Την επόμενη μέρα, η Σουίφτ εμφανίστηκε στο podcast «New Heights», που παρουσιάζουν ο αρραβωνιαστικός της, Τράβις Κέλσι, και ο αδελφός του, Τζέισον Κέλσι. Το podcast, που βρίσκεται στα κορυφαία δέκα στον χώρο του αθλητισμού και της ποπ κουλτούρας, της έδωσε μια φιλική πλατφόρμα να μιλήσει για το άλμπουμ της. Η ίδια ανέφερε πως εμπνεύστηκε από τη χαρά που ένιωσε κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων συναυλιών της στο «Eras Tour», που έσπασε κάθε ρεκόρ. Το επεισόδιο της 13ης Αυγούστου έχει ξεπεράσει τα 23,4 εκατομμύρια προβολές στο YouTube.

Η Τατιάνα Τσιρισάνο, αντιπρόεδρος μουσικής στρατηγικής της MIDiA Research, τόνισε ότι η Τέιλορ Σουίφτ κατέχει «μοναδική θέση στη σημερινή μουσική σκηνή, καθώς παραμένει ενεργή σούπερ σταρ με μια μεγάλη και πιστή ομάδα θαυμαστών».

«Οι παθιασμένοι οπαδοί της Τέιλορ, γνωστοί ως «Swifties», την βοηθούν να φτάνει στην κορυφή των μουσικών charts», όπως εξήγησε η Τσιρισάνο.

«Ελάχιστοι καλλιτέχνες καταφέρνουν να συγκεντρώνουν ταυτόχρονα τόσους ακροατές, γι’ αυτό και θα ήταν έκπληξη εάν η νέα κυκλοφορία δεν επιτύγχανε το συνηθισμένο υψηλό επίπεδο επιτυχίας», πρόσθεσε η ίδια.

Προτού κυκλοφορήσει το νέο άλμπουμ, η Recording Industry Association of America είχε ήδη αναγνωρίσει την Τέιλορ Σουίφτ ως την πρώτη και μοναδική γυναίκα καλλιτέχνιδα που έχει ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια πωλήσεις άλμπουμ.

Μετά την κυκλοφορία του «The Life of a Showgirl», η Google κατέγραψε σημαντική αύξηση στις αναζητήσεις για τους στίχους των νέων τραγουδιών, όπως τα «Opalite», «Ruin the Friendship» και «Actually Romantic», σύμφωνα με τα δεδομένα του Google Trends.

Η παγκόσμια περιοδεία «Eras Tour» της Τέιλορ Σουίφτ σημείωσε ρεκόρ εισπράξεων, ξεπερνώντας τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια από πωλήσεις εισιτηρίων μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024, όταν και ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με το εξειδικευμένο περιοδικό της βιομηχανίας συναυλιών, Pollstar. Αξίζει να σημειωθεί πως το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει τα επιπλέον έσοδα από ενοικιάσεις ξενοδοχείων και Airbnb, τις δαπάνες σε εστιατόρια, ούτε τις πωλήσεις εμπορευμάτων.

Ακαδημαϊκοί επισημαίνουν πως η Τέιλορ Σουίφτ ανταγωνίζεται θρυλικά ποπ είδωλα όπως ο Έλβις Πρίσλεϊ και ο Μάικλ Τζάκσον, χάρη στον σημαντικό πολιτιστικό της αντίκτυπο. Από την αύξηση της τηλεθέασης στους αγώνες του NFL μέχρι και την ενεργή προώθηση της εγγραφής νέων ψηφοφόρων, η επιρροή της είναι καθολική.

Instagram

Οι επιχειρηματικοί συνεργάτες της Τέιλορ δεν χάνουν ευκαιρία να εκμεταλλευτούν το φαινόμενο που έχει γίνει γνωστό ως «Swiftonomics», το οποίο αποδεικνύει τη δύναμη και την επιρροή της στην αγορά.

Παράλληλα, η AMC Theatres ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την προβολή της ταινίας «The Official Release Party of a Showgirl», διάρκειας 89 λεπτών. Η ταινία περιλαμβάνει το πρώτο μουσικό βίντεο από το άλμπουμ, «The Fate of Ophelia», αποκλειστικά πλάνα από τα παρασκήνια, καθώς και τις προσωπικές σκέψεις της Σουίφτ για τα τραγούδια. Η προβολή θα πραγματοποιηθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, έχοντας ξεκινήσει από την Παρασκευή, και θα διαρκέσει ως την Κυριακή, σε πάνω από 50 αγορές παγκοσμίως.

«Η περιορισμένη κυκλοφορία της ταινίας αναμένεται να κυριαρχήσει στο Βoxoffice των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά αυτό το Σαββατοκύριακο, με προβλεπόμενα έσοδα που ανέρχονται από 30 έως 50 εκατομμύρια δολάρια», σύμφωνα με τον Ντάνιελ Λόρια, ανώτερο αντιπρόεδρο της The Boxoffice Company, η οποία παρέχει αναλύσεις για τη βιομηχανία του κινηματογράφου.

Παράλληλα, η αλυσίδα καταστημάτων Target άνοιξε ορισμένα από τα καταστήματά της τα μεσάνυχτα, προσφέροντας σε περιορισμένη έκδοση το άλμπουμ σε βινύλιο με «χρυσή λάμψη», καθώς και τρία CD που περιλαμβάνουν αποκλειστικό περιεχόμενο και αφίσα.

Ο Μάικλ Μπέικερ, ανώτερος αναλυτής της D.A. Davidson, επισήμανε πως τα προϊόντα και τα εμπορεύματα που σχετίζονται με την Τέιλορ Σουίφτ σημείωσαν ισχυρές πωλήσεις στην Target τα τελευταία χρόνια, συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση της πτώσης των συνολικών πωλήσεων. Παράλληλα, τόνισε πως στο παρελθόν η Target σημείωσε μεγάλη επιτυχία με προϊόντα της Τέιλορ Σουίφτ, όπως ένα αποκλειστικό βιβλίο και μια ειδική έκδοση βινυλίου, που είχαν αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις στην κατηγορία ψυχαγωγίας.

Την Τρίτη, η υπηρεσία streaming μουσικής Spotify εγκαινίασε στη Νέα Υόρκη ένα τριήμερο pop-up κατάστημα, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να βρουν στίχους τραγουδιών κρυμμένους ανάμεσα σε εκθέματα, όπως ένα καμαρίνι και άλλα αντικείμενα από συναυλιακή περιοδεία. Την Παρασκευή, το TikTok άνοιξε τη δική του έκθεση με τίτλο «Life of a Showgirl» στο Λος Άντζελες.

Παράλληλα, οι προωθητικές εμφανίσεις της Τέιλορ Σουίφτ περιλαμβάνουν συμμετοχές σε δημοφιλή τηλεοπτικά shows, όπως το «The Graham Norton Show» την Παρασκευή, το «The Tonight Show Starring Jimmy Fallon» τη Δευτέρα και το «Late Night with Seth Meyers» την Τετάρτη.

Διαβάστε ακόμη

ΔΝΤ: Ανάπτυξη 2% αλλά και ρίσκα για την ελληνική οικονομία

Σκλαβενίτης: Εκτακτη οικονομική ενίσχυση ύψους 300 ευρώ ανά εργαζόμενο

Η Apple επενδύει σε πράσινη ενέργεια στην Ελλάδα: Συνεργασία με HELLENiQ ENERGY για ηλιακό πάρκο στην Κοζάνη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα