Το Monchhichi, το ιαπωνικό παιχνίδι που γνώρισε μεγάλη επιτυχία τις δεκαετίες του 1970 και του 1980, κάνει την επανεμφάνισή του και κλέβει την παράσταση στην αγορά αξεσουάρ. Μια από τις πιο πρόσφατες και εντυπωσιακές ανακαλύψεις ήρθε από την Αυστραλή influencer Σαμ Τοντ, η οποία, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της στο Τόκιο, πέτυχε το «τζακπότ Monchhichi» και το μοιράστηκε με τους ακολούθους της στο TikTok. Από εκείνη τη στιγμή, η ζήτηση για τα χνουδωτά αυτά μπρελόκ εκτοξεύθηκε, κλονίζοντας την κυριαρχία της ανταγωνιστικής μάρκας Labubu.

Η αναβίωση της μάρκας και οι παγκόσμιες πωλήσεις

Η ιαπωνική εταιρεία Sekiguchi, δημιουργός των Monchhichi, αναφέρει ότι οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατακόρυφα, ξεπερνώντας τα 31 εκατομμύρια δολάρια το 2025. Τα εξωτερικά έσοδα αυξήθηκαν ταχύτερα από την εγχώρια αγορά, με τους διεθνείς αγοραστές να αντιπροσωπεύουν το 40% των εσόδων της. Η εταιρεία ενίσχυσε την παραγωγική της ικανότητα στην Κίνα και εξετάζει περαιτέρω επέκταση στις παγκόσμιες αγορές.

Η επιτυχία του Monchhichi στην εποχή των social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση της δημοτικότητας του Monchhichi, με προσωπικότητες όπως η Lisa από το συγκρότημα K-pop Blackpink να πυροδοτούν την «φρενίτιδα» για τα προϊόντα. Η στρατηγική της Sekiguchi εστιάζει στο να προσελκύσει ενήλικες πελάτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται περισσότερο για συλλεκτικά αξεσουάρ παρά για παιχνίδια. Η συνεργασία με τη Hello Kitty, καθώς και άλλες συνεργασίες με μεγάλες μάρκες όπως η γαλλική ποδοσφαιρική ομάδα Paris Saint-Germain, ενισχύουν τη δημοτικότητα του Monchhichi.

Η στρατηγική εξαγωγών και οι προκλήσεις της αγοράς

Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα, η Sekiguchi αντιμετωπίζει προκλήσεις, κυρίως λόγω των δασμών που επιβάλλονται από τις ΗΠΑ. Αν και οι παραγγελίες από τους Αμερικανούς λιανοπωλητές είχαν καταρρεύσει το 2025 λόγω των δασμών, οι παραγγελίες έχουν ανακάμψει, αν και δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα προ του 2025.

Η σημασία των συνεργασιών και των ειδικών εκδόσεων

Το Monchhichi προσφέρει μια σειρά από μοναδικά προϊόντα, όπως τα «λούτρινα με σκούφο από φρούτα», τα οποία πωλούνται για 24 δολάρια στις ΗΠΑ. Αυτές οι συνεργασίες και οι ειδικές εκδόσεις διατηρούν τη μάρκα στη ζωή, προσελκύοντας νέους πελάτες και διατηρώντας την επικαιρότητα του Monchhichi στην αγορά.

Η υπερβολική ζήτηση και η επόμενη μέρα για τη Sekiguchi

Η Sekiguchi συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της, καθώς βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Yoshino, ο πρόεδρος της εταιρείας, είναι προσεκτικός με την ανάπτυξη, γνωρίζοντας ότι η δημοτικότητα των προϊόντων μπορεί να φθάσει στο τέλος τους. Η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στη σταδιακή ανάπτυξη, χωρίς υπερβολική ταχύτητα, διατηρώντας την οικογενειακή επιχείρηση και προσπαθώντας να παραμείνει στον ανταγωνισμό χωρίς να χρειαστεί να εισαχθεί στο χρηματιστήριο.

Πελάτες και συλλέκτες: Ο «μαγικός» κόσμος του Monchhichi

Η επιστροφή του Monchhichi έχει δημιουργήσει έναν νέο κύκλο φανατικών θαυμαστών, με τον Yuma Kardasian, έναν θαυμαστή από το Τόκιο, να εκφράζει την αγάπη του για τη μάρκα, ξοδεύοντας πάνω από 2.000 δολάρια για προϊόντα της τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Yuma θεωρεί το Monchhichi «ένα απαραίτητο κομμάτι της μόδας», ενισχύοντας τη θέση της μάρκας στην αγορά.

Διαβάστε ακόμη

Οι 7 βασικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση των εισοδημάτων και τη μείωση της φορολογίας – Δείτε όλα τα μέτρα (πίνακες)

Το ταξίδι ζωής των 7 ηπείρων σε 29 ημέρες

Optiver: Ο ολλανδικός κολοσσός αξίας $17 δισ. που βάζει στο στόχαστρο τη Wall Street

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα