Η New York Times Co. ανακοίνωσε αποτελέσματα τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street, καθώς η στρατηγική ενίσχυσης των ψηφιακών πακέτων συνδρομών συνεχίζει να αποδίδει.

Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 59 σεντς ανά μετοχή σε προσαρμοσμένη βάση, υψηλότερα από την εκτίμηση για 55 σεντς ανά μετοχή. Τα έσοδα ανήλθαν σε 700,8 εκατ. δολάρια, επίσης πάνω από τις προβλέψεις των 691,5 εκατ. δολαρίων.

Η εταιρεία ενισχύει την προώθηση των συνδρομητικών πακέτων ψηφιακού περιεχομένου της, που συνδυάζουν ειδησεογραφία, παιχνίδια, συνταγές μαγειρικής και podcasts. Τον Σεπτέμβριο παρουσίασε δύο νέα πακέτα: το All Access Family, που επιτρέπει έως και τέσσερις διαφορετικούς λογαριασμούς κάτω από μία συνδρομή, και το Games Family, με αντίστοιχη λειτουργία για την ενότητα των παιχνιδιών.

Στο τρίτο τρίμηνο, ο οργανισμός πρόσθεσε 460.000 νέους ψηφιακούς συνδρομητές, σχεδόν διπλάσιους από τους 230.000 του προηγούμενου τριμήνου. Συνολικά, οι New York Times αριθμούν πλέον 12,3 εκατομμύρια συνδρομητές, έντυπους και ψηφιακούς μαζί, έναντι εκτιμήσεων για 12,2 εκατομμύρια.

Τα διαφημιστικά έσοδα ανήλθαν σε 132,3 εκατ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των 123,3 εκατ. δολαρίων. Για το τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία προβλέπει άνοδο των εσόδων από συνδρομές κατά 8% έως 10%.

Διαβάστε ακόμη 

Ανώτατο Δικαστήριο ΗΠΑ: Η μητέρα των μαχών για τους δασμούς – Επιφυλακτική η πρώτη αντίδραση της έδρας

Γιατί οι τράπεζες περιορίζουν τις προμήθειες των servicers (πίνακας)

Από την αιγυπτιακή έρημο, στην ευρωπαϊκή πρίζα: Το GREGY αλλάζει τον ενεργειακό χάρτη της Μεσογείου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα