Την ευκαιρία να παίξουν το «Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries», ένα βιντεοπαιχνίδι made in Greece, που είναι διαθέσιμο τόσο για υπολογιστή όσο και για κονσόλες, όπως το PlayStation 4 και το Nintendo Switch, θα έχουν από το 2021 οι Ιάπωνες.

Σύμφωνα με τους συνιδρυτές της Pixel Reign, Νίκο Λάριν και Βίκυ Φυσίκα, ήδη τρέχει συνεργασία με μεγάλο publisher, o οποίος θα βοηθήσει στο λανσάρισμα του παιχνιδιού στην εν λόγω αγορά, εκτιμώντας πως ο ήρωας θα τύχει μεγάλης ανταπόκρισης από τους παίκτες. Η ελληνική ομάδα της εταιρείας, άλλωστε, έχει επενδύσει πολλά σε αυτό, γράφοντας μια γλώσσα από την αρχή ή φροντίζοντας, για παράδειγμα, ο εχθρός που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι παίκτες να τραγουδάει… όπερα.

Ο Νίκος Λάριν

«Το πρώτο μας παιχνίδι είναι remake ενός παλαιότερου που είχα φτιάξει, του “Robbie Swifthand”. Πρόκειται για έναν από τους πλέον διαβόητους κλέφτες, αποστολή του οποίου είναι να προσπεράσει τις παγίδες και να αποκτήσει ένα πετράδι προκειμένου να ελευθερώσει τον κόσμο από ένα αρχαίο πνεύμα. Ο χρήστης, μάλιστα, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το τέλος της ιστορίας που επιθυμεί», εξηγεί στο «business stories» ο Νίκος Λάριν, που είναι Project Leader της Pixel Reign, και συνεχίζει: «Μας πήρε περίπου μία διετία για να ολοκληρωθεί και κυκλοφόρησε πρώτα στο steam για υπολογιστή. Μετά ακολούθησαν το PlayStation 4 και το Nintendo Switch. Χάρη στο “Robbie” ξεκίνησε η μακροχρόνια συνεργασία μας με τη Unity, την εταιρεία στην οποία ανήκει η μηχανή δημιουργίας παιχνιδιών, με την οποία έχουν υλοποιηθεί παραπάνω από τα μισά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί παγκοσμίως».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η κάθε πλατφόρμα απαιτεί διαφορετικά πράγματα. Για να εισέλθει κάποιος στο steam, για παράδειγμα, αρκεί να έχει ένα ολοκληρωμένο (ή σε early access) παιχνίδι, καθώς πλέον δεν ισχύει η ψηφοφορία από τους χρήστες. Η ευκολία πρόσβασης στη συγκεκριμένη αγορά, ωστόσο, ενέχει και τον κίνδυνο να χαθείς ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες άλλα παιχνίδια. Οπότε η ελληνική ομάδα κυνήγησε συνεργασίες και με publishers. «Πρόκειται, ουσιαστικά, για τις… δισκογραφικές εταιρείες του gaming. Αυτοί δίνουν το budget για τη διαφήμιση και κανονίζουν τις όλες διαδικασίες», προσθέτει.

Πώς προέκυψε η ιδέα της Pixel Reign

«Ξεκίνησα να φτιάχνω παιχνίδια σε ηλικία 15 ετών, το 2002-2003. Αυτό που αρχικά ήταν ένα χόμπι εξελίχθηκε στο πάθος μου. Εργάστηκα στην αρχή ως artist σε διάφορες εταιρείες που λάνσαραν mobile παιχνίδια. Με τη Βίκυ γνωριστήκαμε σε κάποιο μαγαζί φίλων μας και στο πλαίσιο της συζήτησης προέκυψε η συνεργασία μας: εγώ να δημιουργώ παιχνίδια κι εκείνη να επιμελείται τον ήχο και τη μουσική. Το πρώτο μας παιχνίδι ήταν το “Darkverse” και στόχος μας είναι να το ολοκληρώσουμε άμεσα. Πρόκειται για ένα science fiction παιχνίδι με διαστημόπλοια στο μακρινό μέλλον. Eνα demo του το παρουσιάσαμε στο Athens Digital Week το 2010, όπου και καταφέραμε να ξεχωρίσουμε. Ακολούθησε η εργασία μας σε κορυφαίες εταιρείες gaming στην Ελλάδα και το 2018 αποφασίσαμε να στήσουμε την Pixel Reign», θυμάται ο Νίκος.

Η Βίκυ Φυσίκα

«Θέλαμε να κάνουμε κάτι δικό μας, να φτιάξουμε δικά μας projects, στα οποία να μην εμπλέκονται τρίτοι», προσθέτει η Βίκυ Φυσίκα, Music Composer και Sound Designer της εταιρείας, αποκαλύπτοντας πως η ίδια ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική -διαθέτει συγκρότημα- ενώ ο Νίκος χορεύει breakdance, έχοντας, μάλιστα, αναδειχθεί δύο φορές βαλκανιονίκης.

Σύμφωνα με τους ίδιους, στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 25 studios, εταιρείες δηλαδή που δουλεύουν το κομμάτι των παιχνιδιών. «Το brand της Ελλάδας ως χώρα παραγωγής έχει αρχίσει να ακούγεται στο εξωτερικό. Εχουμε, ωστόσο, δρόμο να διανύσουμε», αναφέρει η Ελίνα Ροϊνιώτη, Βusiness Developer της εταιρείας.

Η Pixel Reign, μάλιστα, συμμετείχε στο accelerator πρόγραμμα Egg της Eurobank, έχοντας τη δυνατότητα να λάβει τη γνώση και την εμπειρία για να μπορέσει σταδιακά να χτίσει το επιχειρηματικό κομμάτι που, ουσιαστικά, λείπει στους ανεξάρτητους developers όταν ξεκινούν μια εταιρεία.

Το «Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries», το ελληνικό βιντεοπαιχνίδι. είναι διαθέσιμο τόσο για υπολογιστή όσο και για κονσόλες, όπως το PlayStation 4 και το Nintendo Switch

Οσον αφορά στο κόστος για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, οι συνιδρυτές τονίζουν πως αυτό ξεκινά από 500.000 ευρώ έως και αρκετά εκατομμύρια. «Εμείς, επειδή είμαστε μικρή ομάδα και ο καθένας κάνει πολλές δουλειές -τουλάχιστον μέχρι σήμερα γιατί πλέον έχουμε αρχίσει να μεγαλώνουμε- καταφέραμε να δημιουργήσουμε το “Robbie Swifthand” με περίπου 100.000 ευρώ. Είθισται οι παραγωγές να γίνονται με ίδια κεφάλαια. Η Pixel Reign είχε τη χαρά και τη δυνατότητα να λάβει την πρώτη επίσημη χρονιά λειτουργίας της χρηματοδότηση από ένα επενδυτικό σχήμα που έχει έδρα στην Αγγλία και γραφεία στην Ελλάδα, τη Yarrow Capital. Πέραν, δηλαδή, της οικονομικής στήριξης, η εταιρεία απέκτησε αξιόλογους και αξιόπιστους συνεργάτες. Eκτοτε δεν έχουμε επιδιώξει να σηκώσουμε άλλα κεφάλαια, ο κύκλος του “Robbie” έκλεισε και είμαστε έτοιμοι να λανσάρουμε το δεύτερο παιχνίδι μας. Σε λίγο καιρό θα βγει το demo», συνεχίζουν. Η ιστορία του βασίζεται στον πρωταγωνιστή του «Darkverse» που η ομάδα παρουσίασε το 2010. Πρόκειται για μια αναδρομή στο παρελθόν για να κατανοήσουν οι παίκτες τους λόγους που έφεραν τον ήρωα σε αυτή τη θέση. Η ιδιαιτερότητα του παιχνιδιού είναι ότι κάθε φορά που ο χρήστης παίζει και χάνει, αλλάζουν οι πίστες και οι εχθροί, έτσι ώστε να παίζει ένα διαφορετικό παιχνίδι.