Σε πλήρη εξέλιξη έχει ο Ιωάννης Αγγελικούσης το ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου  που είναι το μεγαλύτερο που «τρέχει» ιδιώτης πλοιοκτήτης και αφορά τη συνολική ναυπήγηση 22 πλοίων.

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δώσει στ πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου –LNG. Πριν δύο ημέρες, Παρασκευή 30 Οκτωβρίου  η  Μaran Gas Maritime Inc. του Ομίλου Αγγελικούση παρέλαβε το νεότευκτο LNG Carrier «Woodside Charles Allen» με μήκος 296 μέτρα και χωρητικότητα 173.400  κυβικά μέτρα.  Παραλαβή που έγινε υπό συνθήκες υγειονομικής κρίσης και αυτό δίνει τα εύσημα στους ναυτικούς.

Το «Woodside Charles Allen» είναι αδελφό με το αμέσως προηγούμενο νεότευκτο  LNG Carrier, το οποίο παρέλαβε η εταιρεία στις αρχές Μαΐου, το «Maran Gas Psara». Και τα δύο πλοία είναι  υπό ελληνική σημαία όπως συμβαίνει με τη συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων του Ομίλου.

Το ναυπηγικό πρόγραμμα της Maran Gas περιλαμβάνει άλλα εννέα LNG εκ των οποίων τα έξι είναι στο ελληνικό νηολόγιο.  Η επόμενη παραλαβή είναι προγραμματισμένη για τον Δεκέμβριο του 2020. Μέσα στο 2021 θα παραδοθούν έξι ακόμα και το 2021 τρία LNG.

Πριν από λίγες ημέρες η άλλη εταιρεία του Ομίλου η Maran Tankers Management παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο το suezmax «Maran Aspasia», χωρητικότητας 157.000 τόνων dw, με ελληνική σημαία και παρακολουθείται από τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS. Είναι το τρίτο δεξαμενόπλοιο που παραλαμβάνει από τα συνολικά πέντε που περιλαμβάνει το ναυπηγικό πρόγραμμα της εταιρείας σε κορεατικές γιάρδες.

Τον Μάιο του 2021 και τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου είναι προγραμματισμένη η παραλαβή δύο δεξαμενόπλοιων VLCC χωρητικότητας  318.000 τόνων το καθένα.

Με την παραλαβή των πέντε πλοίων ο στόλος της Maran Tankers  θα ενισχυθεί με 837.446 σύγχρονο τονάζ.

Με την παραλαβή των πέντε πλοίων ο στόλος της Maran Tankers  θα ενισχυθεί με 837.446 σύγχρονο τονάζ.