Τα Oreo Zero Sugar και Oreo Double Stuf Zero Sugar θα κυκλοφορήσουν στην αμερικανική αγορά τον Ιανουάριο, αποτελώντας μόνιμη προσθήκη στη σειρά προϊόντων της Mondelez. Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία διαθέτει sugar-free Oreos στις ΗΠΑ, καθώς μέχρι σήμερα κυκλοφορούν μόνο στην Ευρώπη και την Κίνα.

Σύμφωνα με τη Mondelez, οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο αυτό που η ίδια περιγράφει ως «ενσυνείδητη απόλαυση», μια τάση που δημιουργεί κενό στην αγορά των μπισκότων χωρίς ζάχαρη — κενό που η εταιρεία στοχεύει πλέον να καλύψει.

Η τάση προς «υγιεινότερα σνακ» καταγράφεται και σε άλλες μελέτες. Η εταιρεία ερευνών αγοράς Circana διαπίστωσε φέτος ότι η πλειονότητα των Αμερικανών αναζητά σνακ που θεωρεί «πιο κατάλληλα για καθημερινή κατανάλωση». Παράλληλα, η Conagra Brands σημειώνει πως οι Millennials και η Generation Z στρέφονται σε σνακ περιορισμένης ποσότητας, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη διατροφική ισορροπία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της στροφής της αγοράς είναι η Coca-Cola Zero Sugar, που από το 2017 καταγράφει συνεχή άνοδο, με τις περσινές πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 9% — έναντι μόλις 2% της κλασικής Coca-Cola. Αντίστοιχα, η Mondelez αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από τη Hershey, η οποία έχει ήδη λανσάρει zero sugar εκδοχές των Reese’s, αλλά και από τη μάρκα Voortman, γνωστή για τα μπισκότα βάφλας χωρίς ζάχαρη.

Η ανάπτυξη των νέων Oreo χωρίς ζάχαρη διήρκεσε τέσσερα χρόνια, με στόχο —όπως υπογραμμίζει η εταιρεία— να διατηρηθεί η αυθεντική γεύση.

Διαβάστε ακόμη 

Τράπεζες: Ποιους κινδύνους θα λάβει υπόψη το νέο stress test – Τι καταγράφει η έκθεση της EBA (πίνακας)

Το υπερπολυτελές τρένο της ερήμου με τις 33 σουίτες – Μια νέα εμπειρία στη Σαουδική Αραβία

Metlen: Kορυφαία υποψήφια για είσοδο στον Stoxx Europe 600 – Οι εισροές, τα τεχνικά δεδομένα και το νέο επίπεδο για τη μετοχή

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα