Η αλυσίδα Pizza Hut καταγράφει επτά συνεχόμενα τρίμηνα μείωσης πωλήσεων στην αμερικανική αγορά, κάτι που έχει σημάνει συναγερμό στην εταιρεία, οδηγώντας σε αναπροσαρμογή στρατηγικής για την ενίσχυση της ζήτησης. Συγκεκριμένα, κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία παρουσίασε πτώση 5% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ, ενώ βασικοί ανταγωνιστές της όπως οι Domino’s Pizza και Papa Johns κατέγραψαν θετικά αποτελέσματα, ανακάμπτοντας από τις προηγούμενες δυσκολίες.

Η διοίκηση της Pizza Hut θεωρεί ότι ο κύριος λόγος για τη μείωση είναι η ασάφεια στις προσφορές, που έχει προκαλέσει σύγχυση στους πελάτες. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι καταναλωτές δεν απορρίπτουν την πίτσα, αλλά προτιμούν ανταγωνιστικές αλυσίδες που προσφέρουν πιο ελκυστικές προσφορές και καινοτομίες στο μενού.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Pizza Hut παρουσίασε τη νέα Crafted Flatzz – μια ατομική πίτσα με πιο λεπτή και τραγανή ζύμη, στην τιμή των 5 δολαρίων. Το προϊόν, που διατίθεται σε περιορισμένο χρονικό πλαίσιο μέσα στην ημέρα, απευθύνεται κυρίως σε όσους αναζητούν ένα οικονομικό και ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα. Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά σε ενίσχυση των προωθητικών της ενεργειών, όπως η επέκταση της προσφοράς Personal Pan Pizzas στα 2 δολάρια κάθε Τρίτη και οι εκπτώσεις στις φτερούγες τις Τετάρτες (Wing Wednesdays).

Ο διευθύνων σύμβουλος Aaron Powell δήλωσε ότι πάνω από το 65% των πωλήσεων πίτσας της αλυσίδας γίνεται μετά τις 4 μ.μ., γι’ αυτό και το μεσημέρι αποτελεί «σημαντικό πεδίο ανάπτυξης». Όπως υπογράμμισε, ο στόχος της Flatzz είναι να τονώσει τη μεσημεριανές παραγγελίες, που παραμένουν χαμηλές μετά την πανδημία. «Οι άνθρωποι αγαπούν την πίτσα κάθε ώρα της ημέρας. Ο ρόλος μας είναι να τους προσφέρουμε μορφές πίτσας που μπορούν να απολαύσουν οποτεδήποτε», τόνισε ο Powell.

Παρόλο που αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω τα προβλήματα της Pizza Hut, παραδέχτηκε πως οι καταναλωτές είναι πλέον πιο προσεκτικοί στις δαπάνες τους, αναφέροντας πως η εμπιστοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιλογές τους.

Διαβάστε ακόμη

Αutonomous Research: Τι αλλάζει σε συστάσεις και τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Τουρκία: Επένδυση 1,5 δισ. δολαρίων της Aselsan για νέα αμυντική ερευνητική βάση

Vintage και second hand αγορές: Η πόλη-έκπληξη με κορυφαία βαθμολογία στην Ευρώπη (λίστα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα