Η Polestar συνεργάστηκε με τη Lisa Nordstrom, μουσικοσυνθέτρια από τη Σουηδία και διακεκριμένη στο είδος της, για να “ντύσει” με ιδιαίτερες μουσικές μελωδίες τα φυσικά καταστήματα της premium εταιρείας.

Η Nordstrom αναφέρει ότι προσέγγισε το project σαν να ήταν μια παρτιτούρα ενός μιούζικαλ.

Για να δημιουργήσει τη μελωδία, χρειάζεται να βρίσκεται στο περιβάλλον και να απορροφήσει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα την εμπνεύσουν να συνθέσει τις τελικές νότες.

Αυτό έκανε και μετά από λίγη ώρα, δοκιμάζοντας διαφορετικά κομμάτια, βρήκε τελικά μια τονικότητα και έναν ήχο που ένιωσε ότι ήταν ο σωστός. Έπειτα, όλα κυλούν ομαλά και… μόνα τους!

Η Nordstrom δημιούργησε τέσσερα περιβαλλοντικά soundtrack σχεδιασμένα ειδικά για να βελτιώσουν την εμπειρία των Polestar Spaces.

Συνδυαστικά, φτάνουν τις 9 ώρες αδιάκοπης μουσικής και η ονομασία του καθενός προέρχονται από τις εξωτερικές αποχρώσεις του Polestar 2: Void, Snow, Midnight και Moon.

Παρόλο που η μάρκα Polestar επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να παραγγείλουν και να αγοράσουν ένα μοντέλο μέσω διαδικτύου, διατηρεί τα φυσικά καταστήματα.

Τεχνικά, αποφεύγεται ο όρος αντιπροσωπεία, με την Polestar να τα προσδιορίζει ως μινιμαλιστικούς χώρους στους οποίους μπορεί κανείς να μάθει περισσότερα για το αυτοκίνητο που πρόκειται να αποκτήσει.

Εκεί θα ακούγονται και τα ειδικά soundtrack που δημιουργήθηκαν, ενώ μπορείτε να τα ακούσετε και στις ψηφιακές πλατφόρμες μουσικής όπως είναι το Apple Music, Spotify κ.λπ.

Διαβάστε ακόμη 

Goldman Sachs: Η ύφεση αλλάζει το επενδυτικό τοπίο – Πώς να τοποθετηθείτε τώρα στις αμερικανικές μετοχές 

Επιστρεπτέα προκαταβολή: 1η δόση τον Ιούλιο και τελευταία… το 2030 

Μελίνα Τραυλού: Φάρος σταθερότητας η ναυτιλία στο ρευστό παγκόσμιο περιβάλλον