Πεντάστερο και απόλυτα smart θα είναι το νέο εγχείρημα ύψους 7 εκατ. ευρώ της οικογένειας Χρυσοχοΐδη στη Θεσσαλονίκη, η οποία «επενδύει» στις νέες υποδομές της συμπρωτεύουσας.

 

Ο λόγος για το Onoma Hotel του ομίλου Αnatolia Hotels, με ιστορία 90 ετών στον τουρισμό, το οποίο πρόκειται να ανοίξει τον Αύγουστο του 2020 σε στρατηγική θέση δίπλα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό καθώς και στο μετρό.

«Με την ανάπτυξη των σιδηροδρόμων, το νέο μουσείο Ολοκαυτώματος /Μητροπολιτικό πάρκο καθώς και την σταδιακή αναβάθμιση της περιοχής, το ξενοδοχείο αναμένεται να καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς στην Θεσσαλονίκη, η οποία τα τελευταία χρόνια αποπνέει μια υγιή εξωστρέφεια και τουριστική ανάπτυξη», αναφέρουν οι επιτελείς του ομίλου.

Το κτίριο, 4.800 τ.μ. αγοράστηκε πριν από ενάμιση χρόνο προκειμένου να στεγάσει το νέο ξενοδοχείο. Το ONOMA Hotel θα προσφέρει απόλυτα προσωποποιημένες υπηρεσίες, αφού χάρη στην τεχνολογία και στο smart phone του κάθε επισκέπτη, το ξενοδοχείο θα συνδέεται μαζί του και κάθε προσωπική του επιθυμία μετατρέπεται σε υπηρεσία. Το οκταώροφο κτίριο στην οδό Μοναστηρίου 24 επιλέχθηκε στρατηγικά για την ιδανική του θέση σε κομβικό σημείο του κέντρου της Θεσσαλονίκης και μετατρέπεται σε μία μονάδα με δυναμικότητα 83 δωματίων και συνολικά 164 κλινών.

Πρόκειται για το νεότερο μέλος του γνωστού ομίλου Anatolia Hospitality της οικογένειας Χρυσοχοΐδη, με παράδοση τριών γενεών στο χώρο του τουρισμού, «που παραμένει από τη μία πιστή στις βασικές αρχές, τις προδιαγραφές και τις αξίες που μας ανέδειξαν και μας καθιέρωσαν στο χώρο του τουρισμού όλα αυτά τα χρόνια, προσκαλώντας παράλληλα τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά αυτή τη νέα εμπειρία προσωποποιημένης διαμονής και φιλοξενίας που προσφέρει το ΟΝΟΜΑ Hotel», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Με παράδοση 90 ετών στο χώρο του τουρισμού, η Anatolia Hospitality διαθέτει σήμερα δύο πλήρως ανανεωμένα ιδιόκτητα Anatolia Hotels σε Θεσσαλονίκη και Κομοτηνή. Παράλληλα, ο όμιλος διαχειρίζεται βίλες και πολυτελή διαμερίσματα στη Μύκονο (Senses Villas & Suites, Villa Petrolefko) και μια υπερπολυτελή βίλα στη Λευκάδα (Villa Veneziano) καθώς και το γραφείο εισερχόμενου τουρισμού ASIT (Anatolia Travel). Όραμα των ιδιοκτητών είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των τριών κύριων brand της εταιρίας – Onoma, Anatolia Hotels και Anatolia Villas μέσω νέων συμφωνιών διαχείρισης, μίσθωσης ή εξαγοράς νέων κτιρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.