Της Στεφανίας Σούκη

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα έργα στο Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας που συνεχίζονται και τον Αύγουστο.

Οι οδοί Λεωχάρους, Χαβρίου και Μιλτιάδου έχουν πλέον τελειώσει, ενώ στην οδό Καρόρη μετά από μικρή καθυστέρηση, καθώς βρέθηκαν αρχαία, τα έργα προχωρούν και μέσα στις επόμενες εβδομάδες ο δρόμος θα ολοκληρωθεί. Επιπλέον, τα έργα, που εντάσσονται στο πρόγραμμα Αναβάθμισης του Εμπορικού Τριγώνου, έχουν προχωρήσει και στην οδό Αβραμιώτου ενώ οι εργασίες ξεκίνησαν και στην Πλατεία Αγίας Ειρήνης. Υπενθυμίζεται ότι η οδός Χαβρίου και η Λεωχάρους είναι δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας όπου δεν επιτρέπεται η στάθμευση, ενώ η Μιλτιάδου είναι πεζόδρομος.

ATHENS_TRIGONO.jpg

Με πράσινο χρώμα απεικονίζονται οι πεζόδρομοι, με μπλε οι δρόμοι

Ο δήμος Αθηναίων έχει επιλέξει τμήμα του Εμπορικού Τριγώνου για να υλοποιήσει πρόγραμμα πιλοτικής παρέμβασης, με αποκλειστική δωρεά από το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος και με τον συντονισμό του Athens Partnership. Στο πλαίσιο του προγράμματος 32 ΚΑΦΑΟ- τα γνωστά «κουτιά» που βρίσκονται στην άκρη των πεζοδρομίων και στεγάζουν αμέτρητα καλώδια- στο εμπορικό τρίγωνο του δήμου Αθηναίων έχουν μετατραπεί σε έργα τέχνης, μετά από ανοιχτό κάλεσμα σε καλλιτέχνες κι επιλογή τους από καλλιτεχνική επιτροπή. 

Στόχος, συνολικά του προγράμματος, είναι η αναζωογόνηση μιας περιοχής με την αναβάθμιση υποδομών, την πεζοδρόμηση μίας περιοχής 110 στρεμμάτων, τον επανασχεδιασμό των υπηρεσιών καθαριότητας και Δημοτικής Αστυνομίας και της ανανέωσης του αστικού εξοπλισμού, δίνοντας ένα ακόμη «ατού» στην ελληνική πρωτεύουσα, η οποία παρουσιάζει από τις αρχές του έτους διψήφιο ποσοστό αύξησης των επισκεπτών της.

Event-ually Athens

Εξ’ ού και η κινητοποίηση της Marketing Greece η οποία ανακοίνωσε χθες τη νέα καμπάνια για την προώθηση της πόλης, με στόχο την ενίσχυση της Αθήνας ως city break προορισμού και την επιμήκυνση της παραμονής των επισκεπτών της.

Ειδικότερα, μέσα από την καμπάνια Event-ually Athens, η Marketing Greece προβάλλει διεθνή events, με διαφορετικό θέμα και χαρακτήρα το καθένα, προωθώντας τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας και αναδεικνύει πολιτιστικά δρώμενα, διεθνούς εμβέλειας, που πραγματοποιούνται εντός αλλά και εκτός πόλης, τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, προσκαλώντας το ταξιδιωτικό κοινό να ζήσει τον συναρπαστικό παλμό της Αθήνας.

Eventually_Athens_Campaign_1.jpg

«Το Φεστιβάλ Αθηνών, που αποτελεί ορόσημο της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης υποδέχεται το κοινό στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού και υπόσχεται μοναδικές βραδιές. Η γαστριμαργική επανάσταση της Αθήνας μεταφέρεται στο Πολιτιστικό Κέντρο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος όπου το «Taste of Athens» αναλαμβάνει να ξεναγήσει τους επισκέπτες στη σύγχρονη γαστρονομία της πόλης. Η Εθνική Λυρική Σκηνή συνεχίζει να μαγεύει και να εντυπωσιάζει το κοινό, τόσο με τις παραστάσεις της όσο και με τον νέο της χώρο. Ενώ οι φίλοι της αεροπλοΐας μπορούν να απολαύσουν το καθιερωμένο πλέον Athens Flying Week, γνωρίζοντας από κοντά μερικές από τις καλύτερες ομάδες αεροπορικών επιδείξεων. Όσο για τους λάτρεις του αθλητισμού, η 28η Blue Cup Regatta που πραγματοποιείται στον Πόρο δίνει την σκυτάλη στο διάσημο Spetses Mini Marathon, προτρέποντας το ταξιδιωτικό κοινό να ανακαλύψει τα νησιά που βρίσκονται μια ανάσα από την Αθήνα», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

«Τέχνες, θεατρικές παραστάσεις, γαστρονομία, αθλητικές διοργανώσεις είναι μόνο μερικές από τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης τόσο στην Αθήνα όσο και σε προορισμούς κοντινούς στην ελληνική πρωτεύουσα. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε το σύγχρονο πολιτιστικό πρόσωπο της Αθήνας, που είναι ικανό όχι απλά να ενισχύσει τον προορισμό αλλά και να προσδώσει μια ξεχωριστή, δυναμική και ακόμα πιο σύγχρονη ταυτότητα στην πόλη» τόνισε η CEO της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα.

Η καμπάνια θα διαρκέσει έως τέλος Αυγούστου και περιλαμβάνει αφιερώματα στην ψηφιακή πλατφόρμα και τα Social Media του Discovergreece.com, που ξεπερνούν τα 1,2 εκατομμύρια followers, καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης σε αγορές στόχους της Ευρώπης.