Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης έχει εξαλείψει τη ροή επισκεπτών προς κλασικούς ιστότοπους, καθώς νέες υπηρεσίες συνομιλίας AI απαντούν άμεσα ερωτήματα, χωρίς ανάγκη κλικ στον «ανοιχτό ιστό». Η εμπειρία της αναζήτησης αλλάζει θεμελιακά.
Πτώση επισκεψιμότητας και κλείσιμο της πρόσβασης
Όταν ένας χρήστης λαμβάνει την απάντηση της AI απευθείας στο παράθυρο αναζήτησης, το ποσοστό των κλικ προς άλλες σελίδες μειώνεται κάτω του 10 %. Αυτό έχει οδηγήσει σε κουρασμένο «elyptic» μοντέλο προσέλκυσης κοινού και απειλεί την ίδια τη βάση εσόδων των περιεχομένου-παραγωγών πλατφορμών.
Δημιουργία νέας βιομηχανίας AI‑SEO
Η απαίτηση των επιχειρήσεων πλέον είναι να εμφανίζονται στις απαντήσεις των conversational AI. Έτσι αναδύεται η βελτιστοποίηση AI (AIO), νέος κλάδος που στόχο έχει την παρουσία σε συνομιλίες – όχι απλώς την κατάταξη στα κλασικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Νέοι κανόνες, νέες προκλήσεις
Οι παραδοσιακές στρατηγικές ψηφιακού marketing δεν αρκούν πλέον. Οι επιχειρήσεις που δεν προσαρμόζουν την παρουσία τους στην εποχή AI ενδέχεται να γίνουν πλήρως αόρατες, ενώ οι online εκστρατείες και η διαφήμιση μπαίνουν σε νέα πλαίσια, καθορισμένα από τις τεχνολογίες συνομιλίας.
Διαβάστε ακόμη
Δεσμευτική πρόταση της Turkish Airlines για μερίδιο στην Air Europa
Στο 3,1% «τσίμπησε» ο πληθωρισμός τον Ιούλιο με αυξήσεις σε ενοίκια, τρόφιμα και ρεύμα (γραφήματα)
Ενοίκια: Αύξηση 3,1% στις τιμές σε 12μηνη βάση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.