Η Yum! Brands, μητρική εταιρεία των KFC, Taco Bell, Pizza Hut και Habit Burger & Grill, ανακοίνωσε συνεργασία με την NVIDIA για την επιτάχυνση της ανάπτυξης καινοτόμων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) στα εστιατόριά της παγκοσμίως. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της αποδοτικότητας των λειτουργιών μέσω προηγμένων λύσεων AI.
Η πρώτη εφαρμογή αυτής της συνεργασίας είναι η εισαγωγή φωνητικής παραγγελιοληψίας με τη βοήθεια AI σε drive-through και τηλεφωνικές παραγγελίες. Αυτή η τεχνολογία, που αναπτύχθηκε από τους προγραμματιστές της Yum! χρησιμοποιώντας εργαλεία και πλαίσια ανάπτυξης της NVIDIA, θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε 500 εστιατόρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Ο στόχος είναι η μεταφορά όλων των παραγγελιών μέσω ψηφιακών καναλιών, κάτι που αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις και να βελτιώσει την ακρίβεια των παραγγελιών.
Επιπλέον, η συνεργασία περιλαμβάνει τη χρήση υπολογιστικής όρασης για τον εντοπισμό λανθασμένων παραγγελιών και την αξιοποίηση της AI για την ανάλυση σχολίων πελατών στο διαδίκτυο, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες στους διευθυντές των εστιατορίων. Η Yum! Brands διαθέτει πάνω από 61.000 εστιατόρια παγκοσμίως και αυτή η συνεργασία με την NVIDIA την καθιστά την πρώτη εταιρεία εστίασης που συνεργάζεται με την NVIDIA σε τέτοια κλίμακα.
Διαβάστε ακόμη
Barclays: Σε σταυροδρόμι οι αγορές υπό την απειλή ενός δασμολογικού σοκ από τον Τραμπ (γραφήματα)
Moody’s: Τρίζει το ΑΑΑ της αμερικανικής οικονομίας λόγω της πολιτικής Τραμπ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.