Η Yum! Brands, μητρική εταιρεία των KFC, Taco Bell, Pizza Hut και Habit Burger & Grill, ανακοίνωσε συνεργασία με την NVIDIA για την επιτάχυνση της ανάπτυξης καινοτόμων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) στα εστιατόριά της παγκοσμίως. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της αποδοτικότητας των λειτουργιών μέσω προηγμένων λύσεων AI.

Η πρώτη εφαρμογή αυτής της συνεργασίας είναι η εισαγωγή φωνητικής παραγγελιοληψίας με τη βοήθεια AI σε drive-through και τηλεφωνικές παραγγελίες. Αυτή η τεχνολογία, που αναπτύχθηκε από τους προγραμματιστές της Yum! χρησιμοποιώντας εργαλεία και πλαίσια ανάπτυξης της NVIDIA, θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε 500 εστιατόρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Ο στόχος είναι η μεταφορά όλων των παραγγελιών μέσω ψηφιακών καναλιών, κάτι που αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις και να βελτιώσει την ακρίβεια των παραγγελιών.

Επιπλέον, η συνεργασία περιλαμβάνει τη χρήση υπολογιστικής όρασης για τον εντοπισμό λανθασμένων παραγγελιών και την αξιοποίηση της AI για την ανάλυση σχολίων πελατών στο διαδίκτυο, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες στους διευθυντές των εστιατορίων. Η Yum! Brands διαθέτει πάνω από 61.000 εστιατόρια παγκοσμίως και αυτή η συνεργασία με την NVIDIA την καθιστά την πρώτη εταιρεία εστίασης που συνεργάζεται με την NVIDIA σε τέτοια κλίμακα.

Διαβάστε ακόμη 

Barclays: Σε σταυροδρόμι οι αγορές υπό την απειλή ενός δασμολογικού σοκ από τον Τραμπ (γραφήματα)

Πιερρακάκης: Διεύρυνση των δικαιούχων για εξωδικαστικό – Τι είπε για επαναφορά 13ου και 14ου μισθού (vid)

Moody’s: Τρίζει το ΑΑΑ της αμερικανικής οικονομίας λόγω της πολιτικής Τραμπ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα