της Όλγας Μπαλαφούτη

Αξιοποιώντας τις νέες επενδύσεις, με σταθερή εμπορική στρατηγική και σημαντικές συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη μεγεθών.

Σταθερά Νο1 στη αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το brand Ζαγόρι, πορεύονται βασίζοντας την εταιρική φιλοσοφία στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα.

Κάπως έτσι η εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2018 με μερίδιο αγοράς 23,1% σε όγκο, με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, κοινωνική δραστηριότητα, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό.

Για το 2017, τα έσοδά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία, από την προηγούμενη χρονιά. Παράλληλα σημείωσε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό και 2 εκατ. ευρώ σε αξία, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Σε αυτόν τον άξονα αισιοδοξίας, επιμονής και απτών αποτελεσμάτων η διοίκηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ προβλέπει για το 2018 διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 15%, με βάση νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

«Το μυστικό της επιτυχίας θα έλεγε κανείς ότι είναι εταιρική φιλοσοφίας της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, που έχει ως βασικό της μέλημα, τη δημιουργία αξίας για την κοινωνία, είτε αυτοί είναι οι καταναλωτές, οι προμηθευτές, οι επιχειρηματικοί εταίροι είτε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι», αναφέρει η διοίκηση.

Έμπρακτη απόδειξη εξάλλου, αποτελεί το γεγονός ότι παρά το υφεσιακό περιβάλλον που βρίσκεται η χώρα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν έχει προβεί σε καμία μείωση, τόσο στις αποδοχές, όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της. Αντίθετα, έχει προχωρήσει σε νέες προσλήψεις, στηρίζοντας ουσιαστικά την ευρύτερη τοπική κοινωνία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας ξεπερνούν σήμερα τους 350.

Ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο των νέων

Στόχος της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, με την πρόοδο και την εξέλιξη.

Σε αυτή τη φιλοσοφία είναι η νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, link: https://www.youtube.com/watch?v=ek_-VkJnYNk.

Μια καμπάνια που λειτουργεί ως κίνητρο για τους νέους, δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο. Το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αγκαλιάζει τους νέους που δημιουργούν ένα καλύτερο αύριο για την Ελλάδα μας! Ένα αύριο που θα μας κάνει όλους υπερήφανους.

Το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ μας συστήνει τέσσερα νέα παιδιά που ζουν και διαπρέπουν στη χώρα μας, εμπνέουν με τον αγώνα τους για ένα καλύτερο μέλλον.

Ο Αλέξανδρος Σκορίλας είναι 18 ετών και ήδη είναι επικεφαλής της Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών. Ο Χάρης Ιωάννου είναι 22 ετών, Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και ο νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας. Ο Στέλιος Κερασίδης στα 5,5 του χρόνια έχει κατακτήσει 3 παγκόσμια και 2 πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς. Η 12χρονη Γλυκερία Σκάρκου κατέχει την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας.

Τέσσερα νέα παιδιά που ζουν και μεγαλώνουν στη χώρα μας ξεχωρίζουν για το ήθος και τις αξίες τους, αποτελώντας φωτεινό παράδειγμα για όλους, σε μια εποχή που οι έννοιες «αριστεία», «αξιοκρατία», «ευ αγωνίζεσθε», «όραμα» και «ελπίδα» για ένα καλύτερο αύριο έχουν εξοστρακιστεί από το λεξιλόγιο μας. Οι ιστορίες τους, όμως, και ο κοινός τους στόχος για την επιτυχία, έρχονται να μας τις θυμίσουν και να μας εμπνεύσουν.

Πώς σχεδιάζουν το μέλλον τους σήμερα οι νέοι; Τι ονειρεύονται; Τι στόχους θέτουν και πώς τους εκπληρώνουν; Πώς μοιάζει το «αύριο» για εκείνους;

«4.000 μπάλες και αύριο άλλες τόσες και ύπνο από νωρίς» λέει ο 18χρονος Αλέξανδρος που διακρίνεται για τις επιδόσεις του στο τένις. «Χωρίς ύπνο, η καινοτομία θέλει δημιουργία και όραμα» συμπληρώνει ο διακεκριμένος 22χρονος επιστήμονας Χάρης, επιβεβαιώνοντας ότι η εξέλιξη προς το καλό απαιτεί προσήλωση, επιμονή και σθένος. «Πιάνο, μαθήματα και πάλι πιάνο. Το αύριο μου έχει τρελό ρυθμό» προσθέτει ο πεντάχρονος Στέλιος Κερασίδης, ενώ η 12χρονη Γλυκερία η οποία τρέχει κοιτώντας προς την κορυφή λέει «αύριο, σχολείο και μετά τρέξιμο, τρέξιμο, τρέξιμο».

skorilas.jpg

Αλέξανδρος Σκορίλας

Κοινό σημείο αφετηρίας, έμπνευσης και εξέλιξης και για τα τέσσερα παιδιά που διαπρέπουν σε διαφορετικούς τομείς, αποτελεί η επιθυμία να δράσουν για ένα καλύτερο αύριο που θα έχει ενδιαφέρον, που θα τους «σμιλεύει» συνεχώς και θα τους ωθεί να δημιουργούν, ακόμα κι αν αυτό προϋποθέτει ατελείωτες ώρες σκληρής δουλειάς. Ζουν ανάμεσά μας και αγωνίζονται να πετύχουν, σε ένα ομολογουμένως δύσκολο περιβάλλον. Βλέπουν λύσεις στα προβλήματα και μάθημα στην αποτυχία. Τους διακρίνει δύναμη, πάθος, πίστη και δέσμευση στο στόχο. Μοιάζουν με φάρους αισιοδοξίας και κουράγιου, στην Ελλάδα του σήμερα και πηγή έμπνευσης για το μέλλον, και αυτούς τους νέους αγκαλιάζει το φυσικό μεταλλικό νερό αναγνωρίζοντας στην προσπάθεια τους, την Ελλάδα που θα μας κάνει υπερήφανους.

xarhs.jpg

Χάρης Ιωάννου

Άλλωστε οι αξίες και η φιλοσοφία, πάνω στις οποίες πορεύεται εδώ 30 χρόνια η εταιρεία , στηρίζονται στη στήριξη των ανθρώπων που έχουν ανάγκη και που προσπαθούν για την πρόοδο και την εξέλιξη –τη δική τους και της χώρας. Ως πρεσβευτής του καλού, και έχοντας το καλό μέσα του -το ίδιο το νερό- το ΖΑΓΟΡΙ αφιερώνει τη νέα του καμπάνια, σε ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα και μας εμπνέουν γιατί δεν παραιτούνται και πιστεύουν στο καλό που έχουν μέσα τους.

Πρόκειται για μια καμπάνια πλήρως εναρμονισμένη στο όραμα της εταιρείας και η οποία δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο, δείχνοντας τον δρόμο, δίνοντας ελπίδα να συνεχίσουμε. Γιατί όταν έχουμε το καλό μέσα μας τίποτα δε μπορεί να μας σταματήσει εκείνους τους νέους ανθρώπους που φτιάχνουν σήμερα, με την προσπάθεια και τον αγώνα τους, την Ελλάδα του αύριο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η κορυφαία εταιρεία στην αγορά εμφιαλωμένου , προάγει την αξία του καλού και την επίδρασή του στη συνολική εξέλιξη μιας κοινωνίας, με υπεύθυνες και καινοτόμες δράσεις. Στο πρόσφατο παρελθόν, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το brand Ζαγόρι σε συνεργασία με την Action Aid παρείχε πόσιμο νερό σε 40.000 ανθρώπους που δεν είχαν πρόσβαση σε αυτό, αποδεικνύοντας ότι στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

keradi.jpg

Στέλιος Κερασίδης

sarkou.jpg

Γλυκερία Σκάρκου