Στη Σλοβακία «μετακομίζει» η Toblerone, καθώς μεταφέρει μέρος της παραγωγής της, όπως αναφέρει το CNBC. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχει πλέον στη συσκευασία της το εμβληματικό βουνό Matterhorn της Ελβετίας.

Μάλιστα, η εταιρεία θα αφαιρέσει και την αναφορά ότι η Toblerone είναι «ελβετική σοκολάτα», αναγράφοντας πλέον ότι «Ιδρύθηκε στην Ελβετία το 1908».

Γιατί γίνεται αυτή η αλλαγή

Πού οφείλεται όμως αυτή η αλλαγή; Στην ελβετική νομοθεσία είναι η απάντηση, η οποία ισχύει από το 2017. Σύμφωνα με την νομοθεσία της Ελβετίας, κάθε προϊόν που χρησιμοποιεί το «Swissness» (σ.σ. ότι κάτι είναι ελβετικό δηλαδή) για την διαφήμισή του, θα πρέπει να πληροί μια σειρά από κριτήρια προέλευσης. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα με βάση το γάλα θα πρέπει να παρασκευάζονται αποκλειστικά στη χώρα.

Οι νομοθέτες υποστηρίζουν ότι αυτός είναι ένας τρόπος να προστατευτεί το κύρος που συνδέεται με ένα προϊόν ελβετικής κατασκευής. Τα διακριτικά του «Swissness» μπορούν να περιλαμβάνουν τη σημαία της χώρας, αναφορές σε πόλεις όπως η Γενεύη- ή στην προκειμένη περίπτωση το διάσημο βουνό στις Άλπεις, γνωστό για το καθαρό πυραμιδοειδές σχήμα του.

Τι θα βάλει στη θέση του Matterhorn η εταιρεία

Η Mondelez επιβεβαίωσε ότι αλλάζει τη συσκευασία της σοκολάτας λόγω της ελβετικής νομοθεσίας, καθώς μεταφέρει μέρος της παραγωγής της στο εξωτερικό. Σημείωσε ότι η ανανεωμένη σοκολάτα διαθέτει ένα «εκσυγχρονισμένο και εξορθολογισμένο λογότυπο βουνού που είναι συνεπές με τη γεωμετρική και τριγωνική αισθητική» και διατηρεί το διακριτικό περίγραμμα μιας αρκούδας στο πρόσωπο του βουνού. Η Βέρνη, η διοικητική πρωτεύουσα της Ελβετίας, διαθέτει μια αρκούδα στο οικόσημό της.

Παράλληλα, προχωρά στην βελτίωση της γραμματοσειράς του λογότυπου της Toblerone και περιλαμβάνει την υπογραφή του ιδρυτή της χαρακτηριστικής σοκολάτας με γέμιση νουγκάτας, αμυγδάλου και μελιού, Theodor Tobler. Οι σοκολάτες Toblerone θα συνεχίσουν να παράγονται στην Ελβετία, καθώς η εταιρεία έχει επενδύσει στο εργοστάσιό της στη Βέρνη για να αυξήσει την παραγωγή των μπάρες των 100g κατά 90 εκατομμύρια ετησίως.

Οι αλλαγές που έρχονται φέτος, ανέφερε σε δήλωση που παραχώρησε στο CNBC, θα τη βοηθήσουν να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση και να «ενισχύσει τη μάρκα Toblerone για το μέλλον».

Διαβάστε ακόμα

Η απίστευτη ιστορία πίσω από την κατασκευή της “ιπτάμενης” κατοικίας Η3 στο Πικέρμι

Ασπιρίνη: Γιατί η δράση της ξαναμπαίνει στο μικροσκόπιο; – Οφέλη και κίνδυνοι του φαρμάκου των 11 δισεκατομμυρίων δισκίων ετησίως

Oι σταρ δερματολόγοι που δημιουργούν μερικές από τις πιο ακριβές κρέμες της αγοράς