Στη διοργάνωση Watches & Wonders 2025 που πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη, ο κόσμος της υψηλής ωρολογοποιίας στρέφεται στρατηγικά προς τη νεότερη γενιά συλλεκτών. Οι εταιρείες δίνουν έμφαση στον εκσυγχρονισμό της εικόνας τους, επενδύοντας σε πρωτοποριακά σχέδια, υλικά και τρόπους επικοινωνίας.

Η φετινή έκθεση φιλοξένησε 60 κορυφαίες μάρκες, με τις επιλογές σε χρώματα, υλικά και τεχνικές να αναδεικνύουν τις νέες τάσεις. Η Hublot τίμησε την 20ή επέτειο της σειράς Big Bang με ένα εντυπωσιακό μοντέλο σε κόκκινο κεραμικό, ενώ η Ulysse Nardin λάνσαρε το ελαφρύτερο μηχανικό ρολόι κατάδυσης παγκοσμίως.

Οι μάρκες αναπροσαρμόζουν τις προσεγγίσεις τους για να συνδεθούν με ένα κοινό που συνδυάζει την εκτίμηση για την παράδοση με την ανάγκη για σύγχρονο χαρακτήρα. Η Parmigiani Fleurier επιλέγει την ήπια πολυτέλεια, ενώ η Tudor επενδύει σε συνεργασίες στον χώρο του αθλητισμού.

Παράλληλα, startups εστιάζουν στη χρήση blockchain για αυθεντικότητα και προσφέρουν προσωποποιημένα ρολόγια. Ο κλάδος κινείται με ισορροπία ανάμεσα στην παράδοση και την τεχνολογία.
Διαβάστε ακόμη
Μεγάλου: €1 δισ. πιστωτική επέκταση στη λιανική τραπεζική έως το 2028 για την Tράπεζα Πειραιώς
Άπιαστο όνειρο η απόκτηση προσιτής κατοικίας – Τι δείχνει η μελέτη της Alpha Bank (διάγραμμα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.