search icon

Ελλάδα

Ακρίβεια: Συνεχείς ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ – Επιφυλακτικοί οι καταναλωτές με τις προσφορές (vid)

Η κυβέρνηση θέλει να βάλει τέλος στις παραπλανητικές προσφορές που κυκλοφορούν στα σούπερ μάρκετ και τις οποίες ο καταναλωτής πληρώνει πιο ακριβά στο ταμείο, από ότι αν έπαιρνε μεμονωμένα τα προϊόντα

Επιφυλακτικοί με τις προσφορές είναι πλέον οι αγανακτισμένοι καταναλωτές από την ακρίβεια και τις συνεχείς ανατιμήσεις που αντικρίζουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Η κυβέρνηση θέλει να βάλει τέλος στις παραπλανητικές προσφορές που κυκλοφορούν στα σούπερ μάρκετ και τις οποίες ο καταναλωτής πληρώνει πιο ακριβά στο ταμείο, από ότι αν έπαιρνε μεμονωμένα τα προϊόντα.

Όπως φαίνεται στο παράδειγμα, επώνυμο αλεύρι για όλες τις χρήσεις 2+1 κοστίζει 4 ευρώ. Ωστόσο, αν κάποιος κοιτάξει προσεκτικά στα ράφια θα δει ότι η μία συσκευασία κοστίζει 1,28 πράγμα που σημαίνει πως οι τρεις συσκευασίες θα κόστιζαν 3,28 ευρώ, δηλαδή φθηνότερα από την προσφορά.

 

 

Πολίτες αναφέρουν πως όλα είναι πολύ ακριβά και δεν φτάνουν ούτε για τα απαραίτητα.

Εικόνες που δεν συναντά κανείς συχνά δείχνουν τα μπουκάλια με ελαιόλαδο με αλυσίδες και λουκέτα στα ράφια των σούπερ μάρκετ της Ισπανίας, καθώς η εκτίναξη της τιμής του έχει αυξήσει τις κλοπές.

Στη χώρα μας επώνυμο ελαιόλαδο ενός λίτρου την περασμένη εβδομάδα κόστιζε 13,19 ευρώ και μία εβδομάδα αργότερα σε άλλο κατάστημα εμφανίζεται στα 14,30 ευρώ, δηλαδή 1,11 ευρώ ακριβότερα.

Διαβάστε ακόμη

ΕΕ: Ο «πόλεμος» για τις συσκευασίες και τα απορρίμματα – Το lobbying και το πράσινο φως της Ευρωβουλής (pics + tweets)

JP Morgan: Τι συζήτησε με τους Αμερικανούς επενδυτές για τις ελληνικές τράπεζες

Τρόφιμα: Πώς το φενγκ σούι στο ψυγείο βάζει στοπ στη σπατάλη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version