search icon

Ελλάδα

ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για τη διακοπή στο Παγκράτι – Τι συνέβη με πελάτη

Το τι συνέβη με την περίπτωση πελάτη, η οποία δημοσιοποιήθηκε σε ΜΜΕ, εξηγεί σχετική ανακοίνωση από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ)

Σχετικά με την υπόθεση της διακοπής ρεύματος στο Παγκράτι που δημοσιοποιήθηκε σε ΜΜΕ η ΔΕΗ διευκρινίζει τα εξής:

Ο πελάτης έφυγε από τη ΔΕΗ αφήνοντας οφειλή 4.454 ευρώ και μεταφέρθηκε σε άλλο ιδιώτη πάροχο στις 08.08.2018 με άλλο ΑΦΜ και άλλο όνομα.

Παραμένει εκεί έως τον Σεπτέμβριο του 2019 και στις 07.09.2019 ο ιδιώτης πάροχος κόβει τη σύνδεση, πιθανώς λόγω ανεξόφλητων οφειλών και ο πελάτης μεταπίπτει στην Καθολική Υπηρεσία. Στην Καθολική Υπηρεσία δημιουργεί επιπλέον χρέος 2.127 ευρώ.

Στις 16.07.2020 γίνεται η αποκοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ, καθώς ο πελάτης συνεχίζει να μην πληρώνει και να μη ρυθμίζει την οφειλή του.

Στις 06.11.2020 σε επανέλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ ο μετρητής εμφανίζεται παραβιασμένος (δηλαδή, ο πελάτης έχει επανασυνδέσει παράνομα το ρολόι).

Μετά από αυτό το εύρημα ο ΔΕΔΔΗΕ προχωρά στις 03.12.2020 σε αποκοπή από το κιβώτιο διανομής (πρακτική που ακολουθείται αυτεπαγγέλτως σε περιπτώσεις ρευματοκλοπής).

Σε όλο αυτό το διάστημα δεν υπάρχει καμία όχληση και καμία προσπάθεια ρύθμισης της οφειλής από τον πελάτη ή κίνηση για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.

Η ΔΕΗ ενθαρρύνει τον πελάτη να εξετάσει τη δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής με βάση τις δυνατότητες που παρέχει τόσο η πάγια ρύθμιση, με μικρή προκαταβολή και πολλές δόσεις, όσο και οι διατάξεις του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου για τους ευάλωτους, εφόσον ο πελάτης ενταχθεί σε αυτό.

Διαβάστε περισσότερα 

Εφορία: Ερχεται σχέδιο για νέες 120 δόσεις «ειδικού σκοπού» 

Μόσιαλος: Πότε θα κριθεί το εάν θα ανοίξουν τα καταστήματα (vid) 

Brexit: Λονδίνο – Βρυξέλλες συμφώνησαν να επαναλάβουν τις διαπραγματεύσεις την Κυριακή

Exit mobile version