search icon

Ελλάδα

Τα προαπαιτούμενα για να ξαναμπούν οι συρμοί στις ράγες – Έναρξη από τον προαστιακό

Τι συζήτησαν χθες οι εργαζόμενοι με τον υπουργό Γιώργο Γεραπετρίτη - Νέα συνάντηση την επόμενη εβδομάδα - Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Διόρθωσαν» με μπλάνκο την ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών

Σε επτά άξονες κινούνται οι συζητήσεις των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο με την νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με σκοπό την ασφαλή επανέναρξη των δρομολογίων των τρένων.

Η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Επικρατείας κ. Γιώργο Γεραπετρίτη, υπήρξε εποικοδομητική ωστόσο θα υπάρξουν και νέες συναντήσεις τις επόμενες μέρες προκειμένου να συμφωνηθούν όλες οι λεπτομέρειες που θα ξαναβάλουν τα τρένα στις ράγες.

Υπάρχουν ισχυρές πιέσεις το restart να γίνει από τις εμπορικές μεταφορές και τον προαστιακό καθώς για τις επιβατικές μεταφορές θεωρείται ότι ο κόσμος θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να εμπιστευτεί ξανά τα βαγόνια της Hellenic Train. Στο πλαίσιο αυτό, κατά την συνάντηση με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων που είχε χθες ο κ. Γεραπετρίτης οι εργαζόμενοι βάζουν μια σειρά προαπαιτούμενα για να σταματήσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις και να ανέβουν ξανά στα τρένα.

Οι προτάσεις που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο προβλέπουν άμεση λειτουργία του Προαστιακού της Αθήνας, ακόμη και μέσα στην επόμενη εβδομάδα καθώς είναι ένα μεταφορικό μέσο το οποίο λειτουργεί με τηλεδιοίκηση και απαιτείται η διασύνδεση με το «Ελευθέριος Βενιζέλος». Επίσης η μείωση των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη στο μισό καθώς και ο περιορισμός της ταχύτητας στα τμήματα του δικτύου που δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση κατά περίπου 15% – 20%. Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι μιλούν για μείωση από τα 160 στα 130 χλμ την ώρα για τα επιβατικά και ανάλογη μείωση στα εμπορευματικά τρένα (περίπου στα 100 χλμ).

Οι εργαζόμενοι ζητούν 2 σταθμάρχες σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς κάτι που έχει ανακοινώσει και η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Επίσης ζητούν ενίσχυση των βαρδιών των κλειδούχων, όπου δεν υπάρχουν αυτόματα συστήματα και Ενιαίο Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας με την ευθύνη του ΟΣΕ αλλά και επαναφορά προϊσταμένου αμαξοστοιχιών.

Οι προτάσεις έχουν υποβληθεί στο υπουργείο από τους σιδηροδρομικούς και θα αξιολογηθούν έως τις αρχές της επόμενης εβδομάδας οπότε και θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία.

Για να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να υπάρχουν όλα τα εχέγγυα και από την πλευρά της Πολιτείας και από τους εργαζόμενους για την ασφαλή λειτουργία δήλωσε χθες ο νέος πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), Γιάννης Ντίτσας. Επισήμανε πάντως ότι η ΠΟΣ δεν καινοτομεί καθώς τα αιτήματα αυτά είναι πάγια αλλά δεν εισακούονταν από κανέναν μέχρι σήμερα!

Διαβάστε ακόμη:

Ξεκίνησε πιλοτικά ο «Ηλεκτρονικός Φάκελος» για τις μεταβιβάσεις ακινήτων

Tα προφίλ των επισκεπτών της Αθήνας και πόσα ξοδεύουν: Από τους αρχαιόφιλους μέχρι τους νυχτόβιους και τους…θαλασσινούς (πίνακες)

Γιάννης Ακκάς: Η ώρα της κρίσης και για τα Κλωστήρια Θράκης (pics)

 

Exit mobile version