search icon

Ενέργεια & Περιβάλλον

MyRAE: Εκσυγχρονίζεται η επικοινωνία με τους καταναλωτές – Nέα πλατφόρμα υποβολής παραπόνων

Πιο γρήγορη και ουσιαστική η διεκπεραίωση των παραπόνων των καταναλωτών - Ποια τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας MyRAE

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) ενδυναμώνει τους καταναλωτές δημιουργώντας την πλατφόρμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Καταναλωτών MyRAE: https://my.rae.gr/

Η ΡΑΕ καλεί τους καταναλωτές, εφεξής, να υποβάλουν τυχόν παράπονά τους για Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου και Διαχειριστές Δικτύων Διανομής, αποκλειστικά μέσω της Πλατφόρμας MyRAE: https://my.rae.gr/.

Με αυτόν τον τρόπο, η ΡΑΕ εκσυγχρονίζει την επικοινωνία με τους καταναλωτές καθώς η διεκπεραίωση των παραπόνων των καταναλωτών γίνεται πιο γρήγορη και ουσιαστική.

Έχει παρατηρηθεί μια αυξανόμενη τάση υποβολής παραπόνων στο info@rae.gr, στο οποίο έχουν συσσωρευτεί περίπου 1.400 παράπονα. Επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, με στόχο την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθώς και την ουσιαστική εποπτεία των παραπόνων, η Αρχή από τις 17/1 θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της πλατφόρμας MyRAE.

Τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας MyRAE

Εκτός από την υποβολή παραπόνων, οι καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας MyRAE αποκτούν επιπλέον πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες όπως:

Οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση στη ηλεκτρονική πλατφόρμα MYRAE είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής (https://www.rae.gr/) ή και απευθείας στο https://my.rae.gr/ όπου μπορούν να δημιουργούν προσωπικό λογαριασμό.

Διαβάστε ακόμη:

Λαίλαπα οι ηλεκτρονικές απάτες: «Χάνονται» πάνω από 33.500 ευρώ την ημέρα

Τζόκοβιτς – Η ώρα των χορηγών: Η Lacoste θέλει να του… μιλήσει (vid)

Νέα έρευνα: Γιατί παθαίνουν διαστημική αναιμία οι αστροναύτες

Exit mobile version