search icon

Ενέργεια & Περιβάλλον

Ο.ΣΥ: Προς διαγωνισμό μετά τον «πιλότο» του Solaris Hydrogen (pic)

Το πρώτο λεωφορείο που κινείται με υδρογόνο ολοκλήρωσε τη δοκιμαστική λειτουργία του επί έναν μήνα σε δρομολόγια του κέντρου της Αθήνας

Σε διαγωνισμό για την προμήθεια λεωφορείων κινούμενων και με το καύσιμο του μέλλοντος, δηλαδή το υδρογόνο, σχεδιάζει να προχωρήσει η Ο.ΣΥ. στο άμεσο μέλλον.

Μετά την ολοκλήρωση της πιλοτικής λειτουργίας του λεωφορείου με υδρογόνο της Solaris εκτιμάται ότι υπάρχει πλέον μια εικόνα των δεδομένων που είναι απαραίτητα για τις δύο τεχνολογίες αιχμής εναλλακτικών καυσίμων με μηδενικούς ρύπους, δηλαδή το υδρογόνο και τα ηλεκτρικά οχήματα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Ο.ΣΥ. Α.Ε. σταθερά προσηλωμένη στην ανανέωση του στόλου των οχημάτων της με σύγχρονα αστικά λεωφορεία, που θα σέβονται το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό προσφέροντάς του τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αξιοπρεπή μεταφορά, τον τελευταίο μήνα προχώρησε σε δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου λεωφορείου υδρογόνου.

Πρόκειται για το Urbino 12 Hydrogen, το οποίο παραχώρησε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. η SOLARIS Hellas A.Ε ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Η Διοίκηση της Ο.ΣΥ. πρόκειται να παρουσιάσει σήμερα, Τετάρτη 19 Απριλίου, στα κεντρικά γραφεία της στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, το εν λόγω όχημα, που δοκιμάστηκε επί ένα μήνα σε κανονικά δρομολόγια με επιβάτες εντός του κέντρου της Αθήνας και το οποίο πλέον θα επιστρέψει στη βάση του.

Το λεωφορείο ανήκει στην τυπική κατηγορία 12-μετρων αστικών χαμηλοδάπεδων οχημάτων, μπορεί να μεταφέρει έως 37 καθήμενους επιβάτες και διαθέτει τρεις δίφυλλες θύρες εισόδου και ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση επιβίβασης-αποβίβασης ΑΜΕΑ, καμπίνα με σύστημα βεβιασμένου αερισμού, αντλία θερμότητας και θερμαντικά σώματα, ανατομικά καθίσματα, εσωτερικό φωτισμό με σώματα LED ρυθμιζόμενης έντασης και σύστημα επιγονάτισης για τη διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου των επιβατών.

Το σύστημα πρόωσης του λεωφορείου είναι τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου (hydrogen fuel cell) και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους επί τροχών στον οπίσθιο άξονα του οχήματος.

Η καμπίνα του οδηγού διαθέτει διατάξεις αυτόματου ελέγχου τελευταίας γενιάς όπως το σύστημα ECAS για τη ρύθμιση των αναρτήσεων και το σύστημα EBS για το φρενάρισμα και την ευστάθεια.

Διαβάστε ακόμη

Σκάνδαλο Folli Follie: Εχασαν τη μάχη για €3,3 εκατ. στο ΣτΕ οι Κουτσολιούτσοι (pic)

Θεόδωρος Χαραγκιώνης: Η διαδρομή και η κληρονομιά του πρωτοπόρου developer

Η υπόθεση Γεωργούλη (και τα ανεξήγητα), οι άρες μάρες (Αντωνάρες), το τραπεζικό κοστουμάκι, οι συναλλαγές Suez – Heliopolis και ο γάτος του Μπλε Κέδρου

 

Exit mobile version