search icon

Επενδύσεις

Μητσοτάκης: Nα γίνει η Ελλάδα ο πιο ελκυστικός προορισμός – Γουάτσα: Εγκώμια για τη φιλοεπενδυτική σας πολιτική (upd)

Στο τουριστικό μας προϊόν θα πρέπει να είμαστε πολύ φιλοδοξοί, να γίνει Ελλάδα ο καλύτερος προορισμός όλου του κόσμου, υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός στο πλαίσιο εκδήλωσης για τα εγκαίνια του «One&Only Aesthesis» - Τι είπε για την επενδυτική βαθμίδα

Τα εύσημα στη φιλοεπενδυτική πολιτική της κυβέρνησης, την οποία συνέδεσε και με την αναβάθμιση τους αξιόχρεου της ελληνικής οικονομίας και της επιστροφής σε καθεστώς επενδυτικής βαθμίδας από την S&P, έδωσε ο επικεφαλής της Fairfax Financial Holdings, Πρεμ Γουάτσα, στο πλαίσιο των εγκαινίων του «One & Only Aesthesis» της Grivalia.

«Η αναβάθμιση αποτελεί ορόσημο για την Ελλάδα, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γουάτσα με αφορμή το κόψιμο της κορδέλας του ολοκαίνουριου One & Only resort στα πρωην Αστέρια Γλυφάδας.

Πρεμ Γουάτσα

«Το μεγαλύτερο επίτευγμα του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι ότι έπεισε τον ελληνικό λαό ότι μια φιλοεπενδυτική κυβέρνηση και μια κυβέρνηση υπέρ των επιχειρήσεων μπορεί να δημιουργήσει οφέλη και για τον λαό», είπε ο Πρεμ Γουάτσα απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Από την πλευρά του ο Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε τα εύσημα σε όλα τα αρμόδια υπουργεία, «χάρη στα οποία πραγματώθηκε και αυτό το έργο. Αυτά τα εγκαίνια συμβολίζουν και την πρόοδο ολόκληρης της χώρας. Μόλις την Παρασκευή καταφέραμε να αποκτήσουμε την επενδυτική βαθμίδα που σημαίνει ότι η οικονομία μας αναπτύσσεται σε ταχύτερο βαθμό από ότι ο μέσος όρος της μέσω της ευρωζώνης και όλα αυτά γίνονται ενώ η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με διάφορες προκλήσεις».

Σημείωσε επίσης πως «θέλουμε η Ελλάδα να γίνει ο καλύτερος προορισμός σε όλο τον κόσμου και έχουμε κάνει σημαντικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση».

Έδωσε, μάλιστα, στον επικεφαλής της Fairfax, ο οποίος διαθέτει πάνω απο 10ετη παρουσία στα εγχώρια επιχειρηματικά δρώμενα, τον τίτλο του πιο υπομονετικού επενδυτή της χώρας, «έχοντας επιδείξει εμπιστοσύνη στην Ελλαδα σε μια δύσκολη περίοδο όπως αυτή της προηγούμενης δεκαετίας».

Μάλιστα, τόνισε ότι θα έπρεπε να στηθεί ένας ανδριάντας στο όνομα του Γουάτσα ως του πιο επίμονου επενδυτή. «Για να υπογραμμίσω τη δέσμευση του Πρεμ σε σχέση με την Ελλάδα θα έπρεπε να σκεφτείτε να στηθεί ένας ανδριάντας προς τιμή του πιο ενδεικτικού επενδυτή του πιο υπομονετικός επενδυτή αυτός είναι ο Πρεμ», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αναβάθμιση του τουρισμού

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε επίσης πως «όλα όσα προσπαθούμε να επιτύχουμε στον τουρισμό αποτυπώνεται σε αυτό το έργο, συμπληρώνοντας ότι «αποτελεί στρατηγική μας απόφαση να έχουμε προϊόντα που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα του τουρισμού με εστίαση στην βιωσιμότητα.

«Στο τουριστικό μας προϊόν θα πρέπει να είμαστε πολύ φιλοδοξοί, να γίνει Ελλάδα ο καλύτερος προορισμός όλου του κόσμου. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε μπορούμε να το επιτύχουμε και νομίζω ότι έχουμε κάνει σημαντικά βήματα σε αυτό. Καθήκον μας να προστατεύσουμε την κληρονομιά να διασφαλίσουμε ότι οτιδήποτε χτίζεται είναι στα πρότυπα της βιωσιμότητας», υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός.

Όπως επεσήμανε ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Πρόεδρος και CEO της Grivalia Hospitality:

«Είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι που ακόμη ένα έργο μας και μάλιστα αυτού του βεληνεκούς ολοκληρώθηκε και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το επόμενο διάστημα, αποτελώντας ορόσημο για τον κλάδο μας και την Αθηναϊκή Ριβιέρα συνολικά. Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με την Kerzner International, παγκόσμιο ηγέτη στην υπερπολυτελή φιλοξενία, και να φέρνουμε το πρώτο One&Only στην χώρα μας. Το One&Only Aesthesis αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και καθιερώνει την Αθηναϊκή Ριβιέρα ως κυρίαρχο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς. Ως Grivalia Hospitality, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αναπτύξεις υψηλών προδιαγραφών, με έμφαση στην αειφορία, θέλοντας έτσι να καταστήσουμε την Ελλάδα σημείο αναφοράς  για premium επισκέπτες από όλο τον κόσμο».

Γιώργος Χρυσικός

«Το One&Only brand θέτει σταθερά τις βάσεις για την παροχή μοναδικών, απαράμιλλων υπερπολυτελών εμπειριών σε κάθε προορισμό όπου έχει παρουσία. Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ξεκινάμε το ταξίδι μας στην Ελλάδα με το One&Only Aesthesis – ένα νέο beach resort που βρίσκεται στην καρδιά μιας από τις πιο μυθικές πόλεις στον κόσμο» ανέφερε ο Philippe Zuber, CEO της Kerzner International.

«Καθώς συνεχίζουμε την επέκτασή μας σε ολόκληρη της Ευρώπη, το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα θα ενισχύσει τη θέση μας ως brand, φέρνοντας το One&Only Aesthesis στο λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Με έμπνευση από την πολιτιστική κληρονομιά και τον γαστρονομικό πλούτο της Αθήνας, το One&Only Aesthesis είναι μια γιορτή της ζωής, της αυθεντικότητας, της αίγλης, παρέχοντας μια ειδυλλιακή βάση από όπου οι επισκέπτες μπορούν να ξεκινήσουν για να εξερευνήσουν την υπόλοιπη χώρα».

Σημειώνεται πως το «One&Only Aesthesis», το νέο υπερπολυτελές beach resort της Γλυφάδας, εκεί όπου παλιότερα βρίσκονταν τα Αστέρια Γλυφάδας εστιάζει στην ολοκλήρωση του σημαντικού και σύνθετου αυτού έργου μέσα από μία επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ που τρέχει η Grivalia Hospitality έχοντας έρθει σε συμφωνία διαχείρισης με την Kerzner.

Διαβάστε ακόμη:

UBS – JP Morgan: Τι σημαίνει το deal της Unicredit με την Alpha Bank – Τι κερδίζουν οι δύο τράπεζες

Κάμψη έως 6% στο φυσικό αέριο – Κάτω των 50 ευρώ η μεγαβατώρα

Amazon: Μεγάλη επένδυση για φωτοβολταϊκό πάρκο στη δυτική Ελλάδα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version