search icon

Επιχειρήσεις

Αττικό Mετρό: Αυτές είναι οι νέες επεκτάσεις της γραμμής 4 του μετρό – Πάνω από €2 δισ. ο προϋπολογισμός

Το νέο σχεδιασμό, σκιαγράφησε σε συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου  ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Νίκος Κουρέτας - Oι επεκτάσεις και το κόστος

Πριν ακόμη στεγνώσει το μελάνι από την υπογραφή της σύμβασης για την γραμμή 4 του μετρό, η Αττικό Μετρό βάζει στο δημόσιο διάλογο τις νέες επεκτάσεις του έργου που υπολογίζεται να κοστίσουν πάνω από 2 δισ. ευρώ.

Το νέο σχεδιασμό, σκιαγράφησε χθες σε συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου  ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Νίκος Κουρέτας.

Το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας μίλησε για την επέκταση από το Γουδί μέχρι το Μαρούσι, με μία νέα γραμμή που θα περιλαμβάνει οκτώ σταθμούς και θα έχει προϋπολογισμό 800 εκατ. ευρώ. Για το έργο υπάρχει όπως αναφέρθηκε προκαταρκτική μελέτη. Μια δεύτερη επέκταση είναι εκείνη, από το Μαρούσι μέχρι την Εθνική Οδό στην Βαρυμπόμπη με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ. Για το συγκεκριμένο έργο έχουν ολοκληρωθεί οι τοπογραφικές εργασίες και η χάραξη.

Η γραμμή από το Άλσος Βεϊκου έως  την Πετρούπολη, με έξι σταθμούς και προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ είναι μια τρίτη επέκταση. Όπως είπε έχουν ανατεθεί τα τοπογραφικά. Η συγκεκριμένη επέκταση θα συνδέεται με τη γραμμή 1, δηλαδή τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στο σταθμό Πευκάκια.

Ο κ. Κουρέτας μίλησε και για τον κλάδο Ευαγγελισμός – Υμηττός με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ. Θα  αποτελέσει τμήμα μιας νέας γραμμής, της γραμμής 5 που σχεδιάζεται ώστε να εξυπηρετεί την περιοχή του παλαιού εργοστασίου της ΠΥΡΚΑΛ όπου προγραμματίζεται η ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου με τη μετεγκατάσταση πολλών υπουργείων.

Ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης τόνισε από την πλευρά του,  την σημασία που έχει η γραμμή 4 που χαρακτήρισε το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που εκτελείται σήμερα στην Ευρώπη. Όπως είπε η εξέλιξη του έργου ήταν αποτέλεσμα μιας δύσκολης μάχης για να σωθεί ο διαγωνισμός καθώς το έργο θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας και θα αποσυμφορήσει κεντρικούς σταθμούς όπως το Σύνταγμα. Προβλέπεται πως στο τμήμα Άλσος Βεϊκου – Γουδί θα κινούνται καθημερινά περίπου 340.000 επιβάτες με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν περίπου 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα.

Διαβάστε ακόμη

Η Εθνική Τράπεζα πάει για τη… Σκάρλετ, η Τράπεζα Πειραιώς για μια γενναία εθελουσία και ο Άδωνις ονειρεύεται τον Μαχάτμα Γκάντι

Intralot: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα – Τα κλειδιά της συμφωνίας με τους ομολογιούχους

«Γέφυρα 2»: Πληρωμές σήμερα για 10.000 επιχειρήσεις

 

 

 

 

 

Exit mobile version