search icon

Επιχειρήσεις

Μπουρλάς (CEO Public-MediaMarkt): Μπαράζ νέων επενδύσεων την τριετία 2020-2022

Θα ανέλθουν συνολικά στα 40 εκατ. Ευρώ - Νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, επένδυση 2 εκατ. ευρώ

Επενδυτικό πλάνο της τάξης των 25 εκατ. ευρώ για τη διετία 2021-2022, το οποίο συνολικά θα ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για το διάστημα 2020-2022, ανακοίνωσε ο CEO της Public-MediaMarkt, Ρόμπυ Μπουρλάς, στο πλαίσιο της σημερινής παρουσίασης του νέου καταστήματος Public στο Golden Hall.

Το νέο κατάστημα καλύπτει 3.200 τ.μ. και εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διευρύνοντας τη γκάμα επιλογών και φιλοξενώντας περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων για όλη την οικογένεια. Μέσα στους χώρους του «παντρεύονται» αρμονικά οι φυσικές αγορές και το e-commerce, επιβεβαιώνοντας τη θέση της Public ως κορυφαίου omnichannel retailer.

Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της PMM που περιλαμβάνει την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων, το άνοιγμα νέων, αλλά και σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της αλυσίδας το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall φέρνει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών. Με νέο concept και προϊοντικό μίγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της PMMμ σημειώθηκε, βρίσκεται στην αιχμή του πλάνου επέκτασης της εταιρείας και η δημιουργία του νέου, εντυπωσιακού καταστήματος Public στο Golden Hall είναι το πρώτο βήμα για την καθιέρωση μιας σύγχρονης, αναβαθμισμένης εμπειρίας αγορών για ολόκληρη την οικογένεια.

O CEO της Public-MediaMarkt, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά με τη δημιουργία του καταστήματος Public στο Golden Hall: «Οι πελάτες μας αξίζουν την καλύτερη εμπειρία αγορών, γι’ αυτό κι εμείς επενδύουμε σε ένα σύγχρονο πρότυπο φυσικών καταστημάτων, με επίκεντρο τη δική τους ανάγκη για περισσότερα είδη ψυχαγωγίας, τεχνολογίας αλλά και για μικροσυσκευές. Παραμένοντας πιστοί στον στρατηγικό μας σχεδιασμό, εξελίσσουμε συνεχώς το omnichannel δίκτυό μας και εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, δίνοντας έμφαση στην ευκολία, την ταχύτητα και την ευχάριστη εμπειρία αγορών, σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου, online ή offline. Στο νέο κατάστημά μας στο Golden Hall υιοθετούμε μια νέα, βιωματική προσέγγιση στην παρουσίαση των προϊόντων, κάνοντας συνολικά την επίσκεψη ακόμη πιο ξεχωριστή για όλη την οικογένεια. Προσκαλούμε όλους τους πελάτες μας να το επισκεφτούν για να βιώσουν από κοντά την αναβαθμισμένη εμπειρία Public.»

Το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.

Οι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στον επισκέπτη πραγματικές εμπειρίες και να ενθαρρύνουν την επαφή με τα προϊόντα.

Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.ά.)

Όπως σε όλο το δίκτυο της Public, η εμπειρία στο νέο κατάστημα στο Golden Hall εμπλουτίζεται μέσα από χιλιάδες επιλογές σε είδη δώρων για κάθε περίσταση καθώς και σε εποχικά είδη, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Επιπλέον, το κατάστημα διαθέτει τα χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να προσαρμόζεται στην εποχή και να απαντά στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Απόδειξη αποτελεί ότι στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, το κατάστημα φιλοξενεί ένα «γηπεδικό» καθιστικό με προβολείς, αυτοκόλλητο γρασίδι στο πάτωμα, κερκίδες- πολυθρόνες και τηλεόραση 85 ιντσών. Επιπλέον, διαθέτει αναγνωστήριο, χώρο εκδηλώσεων, kids’ area αλλά και gaming zone για τους λάτρεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στους χώρους του καταστήματος υπάρχουν, επίσης, δύο πρωτοποριακά Audio Rooms ενώ στο τμήμα βιβλίου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν περισσότερους από 25.000 μοναδικούς τίτλους και την ψηλότερη βιβλιοθήκη στην Ελλάδα! Τέλος, στο σαλόνι που βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα σύντομο διάλειμμα από τις αγορές τους ή να περιμένουν με άνεση, όσο επισκευάζονται οι συσκευές τους.

Διαβάστε ακόμα:

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στο παγκόσμιο «δια θαλάσσης» εμπόριο και οι μεγάλες ανατιμήσεις προϊόντων

Alpha Bank: 20+1 ερωτήσεις και απαντήσεις για την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου

Energean: Με το Stena Icemax οι νέες γεωτρήσεις στο Ισραήλ

Exit mobile version