search icon

Επιχειρήσεις

Γεωργιάδης: Αυστηρότερη η λειτουργία των καταστημάτων – Το click away ήρθε για να μείνει

Ποιο είναι το μέτρο-«γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης σημειώνοντας πως η πανδημία είναι εδώ και πως είναι έτοιμη να χτυπήσει όποιον την υποτιμήσει.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε στο μέτρο του click inside που σχεδιάζεται. Όπως διευκρίνισε η λειτουργία των καταστημάτων το επόμενο διάστημα θα είναι πολύ αυστηρότερη από τον τρόπο που άνοιξαν τον περασμένο Ιούνιο.

Αναφερόμενος στα μέτρα περιορισμού, ο υπουργός Ανάπτυξης, ανέφερε πως το πρόβλημα που προκαλεί την αύξηση των κρουσμάτων είναι και ο συνωστισμός τον οποίο θέλει να αποφύγει η κυβέρνηση με την παράδοση εκτός (click away) ένα μέτρο, οποίο είναι καινούργιο «και ήρθε για να μείνει».

Με το «click inside» το πρώτο βήμα για την επαναλειτουργία της αγοράς

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του protothema.gr, οι επιτελείς του υπουργείου έχουν ήδη συγκροτήσει σχέδιο με την ονομασία «click inside». Τι είναι αυτό; Ουσιαστικά να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο-«γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως π.χ. τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του «click away» αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.

Μάλιστα η σκέψη είναι «click away» και «click inside» να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.

Διαβάστε ακόμη:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Ο ρόλος των ξένων πρεσβειών στον διαγωνισμό και οι τέσσερις φρεγάτες

Κυριάκος Σαμπατακάκης (Accenture): Το hub της Θεσσαλονίκης και το πλάνο των 230 προσλήψεων

MyDATA: Προς παράταση η έναρξή του – Τι λέει το ρεπορτάζ του newmoney

Exit mobile version