Σε παύση λειτουργίας οδηγήθηκε η εταιρεία «To Your Door ΑΕ», συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Λυκιαρδόπουλου και με πρόεδρο τον Γιώργο Μομφεράτο, η οποία είχε αναλάβει την αποκλειστική διάθεση και διανομή των κατεψυγμένων τροφίμων της γερμανικής Bofrost στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία ενημέρωσε εργαζομένους και συνεργάτες για την αναστολή της δραστηριότητάς της, ενώ η εταιρική ιστοσελίδα έχει ήδη τεθεί εκτός λειτουργίας, επιβεβαιώνοντας τη διακοπή της εμπορικής δραστηριότητας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εφοπλιστής Νικόλας Λυκιαρδόπουλος, στο ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον του οποίου εντάσσεται και η «To Your Door», είναι επίσης βασικός μέτοχος της εταιρείας ιχθυοκαλλιεργειών «Philosofish», η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες του κλάδου στην Ελλάδα.
Επιχείρηση μικρής κλίμακας με διαρκείς ζημιές
Από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της χρήσης 2024 προκύπτει ότι η «To Your Door» παρέμενε μικρή εταιρεία, με κύκλο εργασιών 1,63 εκατ. ευρώ και σταθερά αρνητικά αποτελέσματα. Η ζημία της χρήσης ανήλθε σε 1,18 εκατ. ευρώ, περίπου στα ίδια επίπεδα με το 2023, ενώ τα ίδια κεφάλαια είχαν περιοριστεί στα 290,9 χιλ. ευρώ, από 871 χιλ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 12% το 2024, τα λειτουργικά έξοδα – και κυρίως τα έξοδα διάθεσης, τα οποία ξεπέρασαν τα 1,5 εκατ. ευρώ – παρέμεναν σημαντικά υψηλότερα από τη μικτή κερδοφορία, δημιουργώντας συνεχή πίεση στα ταμειακά διαθέσιμα. Οι εμπορικές υποχρεώσεις είχαν επίσης αυξηθεί στα 754,8 χιλ. ευρώ, εκ των οποίων σημαντικό μέρος αφορούσε τον βασικό προμηθευτή και franchisor Bofrost Italia.
Ενέσεις ρευστότητας χωρίς αποτέλεσμα
Κατά τη διάρκεια του 2025 είχε πραγματοποιηθεί έκτακτη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 150 χιλ. ευρώ με στόχο τη στήριξη της λειτουργίας, όμως δεν κατέστη δυνατή η αντιστροφή της κατάστασης και η συνέχιση της δραστηριότητας υπό βιώσιμους όρους .
Η «To Your Door» είχε τοποθετηθεί στην ελληνική αγορά ως αντιπρόσωπος της Bofrost, λειτουργώντας αποκλειστικά με direct-to-consumer διανομή κατεψυγμένων προϊόντων μέσω ιδιόκτητων και μισθωμένων οχημάτων-καταψυκτών, με δίκτυο που κάλυπτε όλη τη χώρα. Παρά το επενδυμένο μοντέλο και την αναγνωρισιμότητα του σήματος στο εξωτερικό, η εγχώρια δραστηριότητα δεν κατάφερε να φτάσει σε σημείο κερδοφορίας.
Διαβάστε ακόμη
«Fast pass» βίζας αλλά μόνο για τους πλούσιους μετανάστες θεσπίζει η Βρετανία
ΕΕ: Συνεχίζεται ο αγώνας δρόμου για μείωση της εξάρτησης από την Κίνα και τις σπάνιες γαίες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
