search icon

Επιχειρήσεις

Πλαίσιο: Στα €355 εκατ. οι πωλήσεις το 2020 αυξημένες κατά 11,8%

Παρόλο που τα καταστήματα, που αποτελούν το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου, παρέμειναν κλειστά για 100 μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%

Αύξηση στις πωλήσεις κατά 11,8% ανακοίνωσε για το 2020 ο Όμιλος Πλαίσιο, στη σημερινή ετήσια ενημέρωση αναλυτών. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 355 εκατ. ευρώ από 317 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκατ. ευρώ.

Όπως τόνισε ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, παρόλο που τα καταστήματα, που αποτελούν το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου, παρέμειναν κλειστά για 100 μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:

Στη σημερινή ετήσια ενημέρωση αναλυτών, ο Όμιλος Πλαίσιο παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020. Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 355 εκ. Ευρώ από 317 εκ. Ευρώ το 2019, βελτιωμένες κατά 11,8%, ενώ τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκ. Ευρώ.

Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε τις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020:

Η νέα πραγματικότητα φώτισε τις δυνάμεις της Πλαίσιο: Οι υποδομές logistics αξίας 38 εκ. Ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκ. Ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή. H Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευθούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση.

Ο Γιώργος Γεράρδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, επεσήμανε ότι με τους καταναλωτές να είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε σε συνθήκες που αυτή είχε μεγάλη σημασία και ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, που μετράει ήδη 25 χρόνια, η Πλαίσιο είναι “Future Ready”.

Διαβάστε ακόμη

Λασκαρίδης – Μαρτίνος – Παπαδημητρίου: Για ποιους λόγους η ελληνική ναυτιλία θα κυριαρχεί και τις επόμενες δεκαετίες

Intralot: Πώληση έως 1.300.000 ιδίων μετοχών

Κορωνοϊός – έρευνα: Τα αντισώματα παραμένουν στο αίμα τουλάχιστον για οκτώ μήνες μετά τη μόλυνση

 

Exit mobile version