search icon

Επιχειρήσεις

Ψηφιακή υπογραφή: Ξεκίνησε η δωρεάν διάθεση από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (pic)

Αναλυτικά τα βήματα για τη διαδικασία δημιουργίας της αίτησης

Ξεκίνησε η δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στα μέλη του.

«Πρώτο το ΕΕΑ ψηφιοποίησε πλήρως τις υπηρεσίες που παρέχει προς τα μέλη του, ενώ το σύνολο των δράσεών του στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας», τονίζει σε δήλωση του ο πρόεδρος του ΕΕΑ, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.

«Τώρα ήρθε η ώρα να διαθέσει αυτό το πολύτιμο «εργαλείο», την ψηφιακή υπογραφή. Ήδη έχουμε δεχθεί τις πρώτες αιτήσεις.

Τα πλεονεκτήματα για όσους την αποκτήσουν είναι πολλά, όπως η νομική της ισχύ που είναι ισοδύναμη με την ιδιόχειρη υπογραφή, η μείωση του κόστους, η εξοικονόμηση χρόνου ανταλλαγής εγγράφων, η κατάργηση της «φυσικής αρχειοθέτησης», η διασυνοριακή της ισχύ που ενισχύει σημαντικά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, η δυνατότητα συμμετοχής σε ανοικτούς διαγωνισμούς του Ελληνικού Δημοσίου και πολλά άλλα.

Το μέλλον είναι εδώ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών συνεχίζει να πρωτοστατεί», ανέφερε ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.

Απαραίτητες προϋποθέσεις, προκειμένου η επιχείρηση – μέλος του ΕΕΑ να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι κάτωθι:

Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.

Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:

Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες:

Διαβάστε ακόμη

Κομισιόν: Εντολή για πλήρη αποτύπωση της κατάστασης στον ελληνικό σιδηρόδρομο

Η ΕΕ βάζει στον «πάγο» τη δημοσιονομική «χαλαρότητα»

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Δύο ρυθμίσεις «ανάσα» που ξεμπλοκάρουν χιλιάδες υποθέσεις

 

Exit mobile version