search icon

Επιχειρήσεις

Σκλαβενίτης: «Βραχυκύκλωσε» το e shop – Παράδοση παραγγελιών ύστερα από 7 ημέρες

Η αλυσίδα βεβαίως συνεχίζει να εξυπηρετεί κανονικά τις παραγγελίες που δέχεται μέσω της πλατφόρμας του efood.gr, με την οποία συνεργάζεται από την έναρξη του πρώτου lockdown

Ένα μήνα μετά τη λειτουργία του e-shop της, η μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της Ελλάδας, ενημερώνει τους καταναλωτές της πως, λόγω της αυξημένης ζήτησης, δεν μπορεί να εκπληρώσει έγκαιρα τις παραγγελίες, διευκρινίζοντας πως η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι εφικτή μετά από 7 ημέρες.

Η ανακοίνωση της εταιρείας:

«Αγαπητοί μας Πελάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 7 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Σας ευχαριστούμε».

Η αλυσίδα βεβαίως συνεχίζει να εξυπηρετεί κανονικά τις παραγγελίες που δέχεται μέσω της πλατφόρμας του efood.gr, με την οποία συνεργάζεται από την έναρξη του πρώτου lockdown.

Αξίζει, βέβαια, να σημειωθεί πως η υπηρεσία eshop μέσω της ιστοσελίδας ήταν σε πιλοτική μορφή, γεγονός που είχε διευκρινήση και η ίδια η εταιρεία με την έναρξη της, ενώ η πλήρη λειτουργία της αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Διαβάστε ακόμη:

«Φούσκωσαν» την Folli Follie και έβγαλαν €180 εκατ. από πωλήσεις μετοχών – μερίσματα

Μητσοτάκης: Στόχος η προστασία της χώρας μέχρι να ολοκληρωθεί ο εμβολιασμός

Σταϊκούρας: Υπεγράφη η συμφωνία για συμμετοχή του δημοσίου στη νέα ΕΛΒΟ

Exit mobile version