search icon

Επιχειρήσεις

Teleperformance Greece: Στηρίζει ΕΟΔΥ και ΟΑΕΔ στην προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών

Η πανδημία του κορονοϊού, έχει αλλάξει δραματικά την καθημερινότητα όλων μας - Δεν μεταβάλλει όμως τη σταθερή προσήλωση και δέσμευση της Teleperformance Greece

Μόλις ξέσπασε η πανδημία του Covid-19, η Teleperformance Greece, αναγνωρίζοντας την σπουδαιότητα της ενημέρωσης της κοινωνίας στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης, προσέφερε δωρεάν στις υγειονομικές αρχές της χώρας και στον κρατικό μηχανισμό, τις υψηλού επιπέδου πιστοποιημένες διεθνώς υπηρεσίες της, την μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία της, τον τελευταίας γενιάς υλικοτεχνικό εξοπλισμό και το άρτια καταρτισμένο προσωπικό της.

Ήδη, στις αρχές Μαρτίου, ανταποκρινόμενη από κοινού με τον όμιλο ΟΤΕ σε πρόσκληση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για την κάλυψη των πιεστικών αναγκών λειτουργίας της γραμμής τηλεφωνικής ενημέρωσης και υποστήριξης 1135, η Teleperformance Greece, προσέφερε δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση, αναλαμβάνοντας το κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών, του υπερσύγχρονου εξοπλισμού και τις αμοιβές των εργαζομένων. Από τις 7 Μαρτίου, η γραμμή ΕΟΔΥ ενημερώνει τον πληθυσμό επί 24ώρου βάσεως, εξυπηρετώντας περισσότερες από 7.000 κλήσεις ημερησίως, ενώ συνολικά έχει δεχθεί και διεκπεραιώσει περισσότερες από 220.000 κλήσεις έως σήμερα.

Στην τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135, απασχολούνται 120 πλήρως εκπαιδευμένοι και αμειβόμενοι εργαζόμενοι, οι οποίοι διαβιβάζουν στους πολίτες την ενημέρωση και τις κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ για τον τρόπο διαχείρισης ύποπτων κρουσμάτων και για τις διαδικασίες ενώπιον των υγειονομικών υπηρεσιών. Μάλιστα η εταιρεία προκειμένου να ανταποκριθεί απέναντι στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του κοινού για ενημέρωση, προχώρησε στην πρόσληψη 40 ακόμη εργαζομένων, οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν και εντάχθηκαν στην ομάδα έργου της γραμμής στήριξης του ΕΟΔΥ.

Κυρίαρχο μέλημά μας είναι να κρατήσουμε όρθιους τους παραγωγικούς ανθρώπους της χώρας. Για τον λόγο αυτό, η Teleperformance Greece ανταποκρίθηκε και στην έκκληση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), για ενίσχυση των υπηρεσιών του τηλεφωνικού κέντρου 11320, προσφέροντας δωρεάν τις υπηρεσίες 5 υπαλλήλων της, οι οποίοι ύστερα από εκπαίδευση εντάχθηκαν στην ομάδα έργου ενημέρωσης των συμπολιτών μας που συναλλάσσονται µε τον Οργανισμό και θέλουν να ενημερωθούν για νέα μέτρα στήριξης του εργατικού δυναμικού. Η συγκεκριμένη υπηρεσία λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.

Η πανδημία του κορονοϊού, έχει αλλάξει δραματικά την καθημερινότητα όλων μας. Δεν μεταβάλλει όμως τη σταθερή προσήλωση και δέσμευση της Teleperformance Greece να στηρίζει έμπρακτα την κοινωνία και τους συμπολίτες μας σε κάθε έκτακτη ανάγκη τους.

Exit mobile version