search icon

Επιχειρήσεις

V+O: Νέα διπλή διεθνής διάκριση από τον θεσμό IPRA Golden World Awards 2021

Για 3η φορά, η V+O λαμβάνει διπλή χρυσή διάκριση την ίδια χρονιά στο Διεθνή θεσμό

Για τη στρατηγική και αποτελεσματική διάδραση με το κοινό, καθώς και για την ευρηματική ανάδειξη ενός έργου μέσα από ενέργειες Event Management, βράβευσε ο Διεθνής Θεσμός IPRA Golden World Awards (GWA) τη V+O COMMUNICATION, απονέμοντας της 2 χρυσά βραβεία για δύο προγράμματα στις κατηγορίες Community Relations και Event Management, που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με επιτυχία τη χρονιά που πέρασε.

Συγκεκριμένα, οι δυο χρυσές διακρίσεις που απέσπασε η V+O περιλαμβάνουν: το IPRA Golden World Award for Excellence (GWA) στην κατηγορία «Community Relations» για την κοινωνική συνεργατική πρωτοβουλία «Future Loading» της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον), καθώς και το IPRA Golden World Award for Excellence (GWA) στην κατηγορία «Event Management», για το στρατηγικό σχεδιασμό και τη διοργάνωση της τελετής παρουσίασης για το έργο της αναβάθμισης του φωτισμού στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, με δωρεά και υλοποίηση από το Ίδρυμα Ωνάση.

Με τη φετινή, διπλή, διάκριση, η V+O COMMUNICATION αποτελεί τη μοναδική ως σήμερα ανεξάρτητη ελληνική εταιρεία Συμβούλων Επικοινωνίας που έχει αποσπάσει συνολικά οκτώ (8) Διεθνή Βραβεία Αριστείας IPRA GWA. Η πορεία της V+O στο θεσμό αριθμεί διακρίσεις από το 2014 ως και το 2021, τρεις (3) από τις οποίες αφορούν σε διπλή διάκριση (2018, 2020 και 2021). Στη φετινή διοργάνωση, η V+O συγκαταλέγεται μεταξύ των 93 νικητών που διακρίθηκαν, σε μια χρονιά που η διοργάνωση έφτασε και ξεπέρασε έναν αριθμό-ρεκόρ πενταετίας, επί των συμμετοχών που κατατέθηκαν στις 37 κατηγορίες βραβείων του θεσμού.

Στο πλαίσιο της νέας διπλής διάκρισης, η κα. Τόνια Γκόγκου, Γενική Διευθύντρια V+O Communication, δήλωσε: «Και τα δύο προγράμματα που απέσπασαν βραβείο IPRA GWA είναι για εμάς μοναδικά και ιδιαίτερα συμβολικά, γιατί παρόλο που πραγματοποιήθηκαν μέσα σε μία εποχή με ιδιαίτερες προκλήσεις για όλους μας, κατάφεραν να πετύχουν εξαιρετικά επικοινωνιακά αποτελέσματα και να διακριθούν ανάμεσα σε προγράμματα πολύ γνωστών PR agencies παγκοσμίως. Η δημιουργικότητα, η ομαδικότητα και η αφοσίωση είναι βαθιά ριζωμένες στο DNA της V+O, όποιες συνθήκες κι αν επικρατούν».

Διαβάστε ακόμα

Γιώργος Mούχαλης: Από το πρατήριο τσιγάρων, στην επιτυχία των Kiosky’s και στο χρυσό deal με την Delivery Hero

Τα funds πάνε κι έρχονται για νέες μπίζνες στην Αθήνα, οι Βίκινγκς αγοράζουν ελληνικά, ο Φέσσας δεν πουλάει και ο Στάσσης… μελετάει 

Όμιλος Σαρακάκη: Με δυνατές «άμυνες», αλλά και «ουδέν νεώτερον» για τα δάνεια

Exit mobile version