search icon

Επιχειρήσεις

Warply: Eπεκτείνεται στην περιοχή του Κόλπου αναλαμβάνοντας την Tim Hortons σε 6 χώρες

Στη Warply ανέθεσε το Apparel Group συνολικά το Mobile Commerce καθώς και το loyalty για τo brand Tim Hortons

Η Warply, η ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε προγράμματα επιβράβευσης πελατών, που διακρίνεται για την υψηλή τεχνολογία και της αποτελεσματικότητα της, ανέλαβε το διεθνές brand Tim Hortons για συνολικά 6 χώρες, επεκτείνοντας δυναμικά τις δραστηριότητες της στην περιοχή του κόλπου.

Συγκεκριμένα ανέλαβε την Tim Hortons στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Μπαχρέιν, το Ομάν, τη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ σε σύνολο άνω των 280 καταστημάτων στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Η Warply, έχει λανσάρει από τον Απρίλιο για την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή, το νέο, πολύ-γλωσσικό mobile commerce app και mobile wallet με apple & google pay, πλατφόρμα ηλεκτρονικών παραγγελιών,  q-commerce, και omnichannel loyalty διαφορετικό ανά χώρα που ήδη μετράει 500.000 εγγραφές. Επίσης, έχει αναλάβει συνολικά το mobile & loyalty marketing, με στόχο την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων στο engagement των χρηστών και στις επαναληπτικές πωλήσεις.

Ο CEO της Warply, Γιάννης Δοξαράς σημείωσε: «Η συνεργασία μας με την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή σηματοδοτεί δύο βασικά ορόσημα, την περαιτέρω εδραίωσή μας στην περιοχή του κόλπου,  αλλά και στην συνεργασία με το master franchise ενός διεθνούς brand σε 6 χώρες σε όλο το κομμάτι της ψηφιακής και φυσικής εμπειρίας».

Διαβάστε ακόμα

Η νέα καμπάνια Μητσοτάκη, η γραμμή Ανδρουλάκη, το ιταλικό φλερτ Κοπελούζου, το One & Only και η εξαγορά στα ψάρια

Tο εντυπωσιακό ράλι στις τραπεζικές μετοχές – Πώς φθάσαμε σε αποδόσεις έως και 95%

Αγγελίνα Τερλάκη (Red Dot Analytics): H Ελληνίδα από τη λίστα “30 Under 30 Asia” του Forbes μιλάει στο newmoney (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version