Με μία βόλτα στο δρόμο St Honoré στο κέντρο που Παρισιού μπορούσε μία Γαλλίδα να αγοράσει μέσα σε μία μπιζουτιέρα τα διάσημα εσώρουχα της Chantal Thomass που προσέδιδαν κάτι από το γαλλικό μυστήριο.

Έτσι ένα σουτιέν και το αντίστοιχο σλιπ θα μπορούσε να πληρώσει 270 ευρώ αλλά τώρα τα πράγματα άλλαξαν. Η οικονομική κρίση επηρέασε τις αγορές των Γαλλίδων, ακόμα και στα εσώρουχα, έτσι από το 2007 αγοράζουν πιο φθηνά εσώρουχα, ακόμα και στο 1/3 της τιμής που κάποτε θα πλήρωναν γι αυτά.

Η γαλλική αγορά εσωρούχων είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη με το Γαλλικό Ιστιτούτο Μόδας να αναφέρει ότι η Γαλλία είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σουτιέν, σλιπ και άλλων παρόμοιων αξεσουάρ.

Τώρα, οι νέες γυναίκες ανάμεσα στα 15 με 24 επί το πλείστον αγοράζουν φθηνά εσώρουχα, ενώ ακολουθούν οι γυναίκες 45 με 54, που ψάχνουν για καλύτερες τιμές, όντας στην ηλικία της μητρότητας.

Το 2013 οι γυναίκες ξόδεψαν 2,7 δισ. ευρώ σε εσώρουχα, όπου και σημειώθηκε πτώση 3,3% σε σχέση με το 2007. Αλλά και στα έξοδα για ρούχα υπήρχε μία δραστική πτώση της τάξης τους 11,2%. Πράγμα που δείχνει πως μπορεί για τα ρούχα να μη πληρώνουν όμως ακόμα (έστω και λιγότερο) πληρώνουν για εσώρουχα.

Όμως τις ημέρες των Χριστουγέννων, οι πωλήσεις από τις προσφορές πιστεύεται ότι αυξάνουν κατά 30% περίπου τον κύκλο εργασιών στα εσώρουχα ενώ και οι online αγορές κερδίζουν μερίδιο της αγοράς.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερα